Cena katalogowa brutto: 768 100 PLN

wróć do listy wersji modeluNowe Audi e-tron GT z roku modelowego 2025 z elektrycznym, bezemisyjnym zespołem napędowym w wariancie RS performance quattro (925 KM | 97 kWh). Przedstawiony model pojazdu to 4 drzwiowe auto z nadwoziem typu sedan, wyposażone w silnik elektryczny dostarczający moc rzędu 925 KM oraz 995 Nm momentu obrotowego. Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów (jednobiegowa przekładnia redukcyjna).
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Audi e-tron GT
| na rynku od | 06.2024 |
|---|---|
| rok produkcji | 2024 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | F (luksusowe) |
| grupa | executive car |
| typ nadwozia | Sedan 4 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 4 / 4 |
| silnik | Elektryczny |
| emisja CO2 | 0 g/km |
| łączna moc systemowa | 925 KM |
| łączny moment obr. | 995 Nm |
| moc silnika elektr. | 239 KM |
| moment obr. silnika el. | 409 Nm |
| moc 2 silnika elektr. | 564 KM |
| moment obr. 2 silnika el. | 590 Nm |
| pojemność baterii | 105 kWh |
| pojemność baterii netto | 97 kWh |
| zasięg WLTP | 582 km |
| rodzaj napędu | AWD (Quattro) |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 250 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 2,5 s |
| poziom hałasu | 68 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 19,0 kWh/100km |
| cykl niski (WLTP) | 16,6 kWh/100km |
| cykl średni (WLTP) | 16,5 kWh/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 17,5 kWh/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 22,8 kWh/100km |
| pojemność bagażnika | 350 l |
| bagażnik przedni (frunk) | 85 l |
| średnica zawracania | 11,60 m |
| rozstaw osi | 2900 mm |
| długość | 4997 mm |
| szerokość | 1964 mm |
| szerokość z lusterkami | 2158 mm |
| wysokość | 1379 mm |
| masa własna | 2395 kg |
| maks. masa całkowita | 2860 kg |
| ładowność | 465 kg |
| obciążenie dachu | do 75 kg |
| rozmiar opon | 245/45 R20 285/40 R20 |