Cena katalogowa brutto: 153 600 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Peugeot 308 SW GT z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,2 Hybrid (136 KM) e-DSC6. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu kombi, wyposażone w silnik benzynowy wspomagany układem miękkiej hybrydy (mild hybrid) i dostarczający moc rzędu 136 KM oraz moment obrotowy o wartości 230 Nm przy 1750 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 115 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Peugeot 308 SW
| na rynku od | 01.2024 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | C (niższa średnia) |
| grupa | compact car |
| typ nadwozia | Kombi 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R3 Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 115 g/km |
| pojemność silnika | 1199 cm3 |
| typ hybrydy | MHEV (mild hybrid) |
| łączna moc systemowa | 136 KM |
| łączny moment obr. | 230 Nm |
| moc silnika elektr. | 21 KM |
| moment obr. silnika el. | 51 Nm |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 210 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 9,3 s |
| poziom hałasu | 68 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 5,1 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 4,9 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 5,1 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 4,5 l/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 5,7 l/100km |
| zbiornik paliwa | 52,00 l |
| pojemność bagażnika | 608 / 1634 l |
| średnica zawracania | 10,70 m |
| rozstaw osi | 2732 mm |
| długość | 4636 mm |
| szerokość | 1860 mm |
| szerokość z lusterkami | 2062 mm |
| wysokość | 1442 mm |
| masa własna | 1510 kg |
| maks. masa całkowita | 2010 kg |
| maks. masa zestawu | 3110 kg |
| ładowność | 500 kg |
| obciążenie dachu | do 85 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 70 kg |
| przyczepa hamowana | do 1100 kg |
| przyczepa niehamowana | do 750 kg |
| rozmiar opon | 225/40 R18 |