Cena katalogowa brutto: 233 290 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Volkswagen ID.5 GTX z roku modelowego 2025 z elektrycznym, bezemisyjnym zespołem napędowym w wariancie 4Motion (340 KM | 77 kWh). Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu SUV, wyposażone w silnik elektryczny dostarczający moc rzędu 340 KM oraz 679 Nm momentu obrotowego. Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów (jednobiegowa przekładnia redukcyjna).
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Volkswagen ID.5
| na rynku od | 10.2023 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| generacja | E2 |
| segment (klasa) | D (średnia) |
| grupa | mid-size SUV |
| typ nadwozia | SUV 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Elektryczny |
| emisja CO2 | 0 g/km |
| łączna moc systemowa | 340 KM |
| łączny moment obr. | 679 Nm |
| moment obr. silnika el. | 545 Nm |
| moment obr. 2 silnika el. | 134 Nm |
| pojemność baterii | 82 kWh |
| pojemność baterii netto | 77 kWh |
| zasięg WLTP | 533 km |
| zasięg WLTP w mieście | 672 km |
| rodzaj napędu | AWD (4Motion) |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 180 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 5,4 s |
| poziom hałasu | 66 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 16,4 kWh/100km |
| cykl niski (WLTP) | 12,5 kWh/100km |
| cykl średni (WLTP) | 13,2 kWh/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 15,2 kWh/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 21,5 kWh/100km |
| pojemność bagażnika | 549 / 1561 l |
| średnica zawracania | 11,60 m |
| rozstaw osi | 2770 mm |
| długość | 4599 mm |
| szerokość | 1852 mm |
| szerokość z lusterkami | 2108 mm |
| wysokość | 1616 mm |
| prześwit | 163 mm |
| kąt natarcia | 16 ° |
| kąt rampowy | 13 ° |
| kąt zejścia | 17,3 ° |
| masa własna | 2242 kg |
| maks. masa całkowita | 2760 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 75 kg |
| przyczepa hamowana | do 1200 kg |
| przyczepa niehamowana | do 750 kg |
| rozmiar opon | 235/50 R20 255/45 R20 |