Cena katalogowa brutto: 148 400 PLN

wróć do listy wersji modeluNowa Toyota Corolla Touring Sports Style z roku modelowego 2024 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,8 Hybrid (140 KM) e-CVT. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu kombi, wyposażone w napęd hybrydowy o łącznej mocy systemowej wynoszącej 140 KM (emisja dwutlenku węgla na poziomie 102-107 g/km). Samochód wyposażony jest w bezstopniową automatyczną skrzynię biegów (e-CVT).
| na rynku od | 02.2023 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2024 |
| segment (klasa) | C (niższa średnia) |
| grupa | compact car |
| typ nadwozia | Kombi 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R4 |
| norma emisji spalin | Euro 6 AP |
| emisja CO2 | 102-107 g/km |
| pojemność silnika | 1798 cm3 |
| typ hybrydy | HEV (full hybrid) |
| łączna moc systemowa | 140 KM |
| moc silnika spalinowego | 98 KM |
| moment obr. silnika sp. | 142 Nm |
| moc silnika elektr. | 95 KM |
| moment obr. silnika el. | 185 Nm |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna bezstopniowa |
| prędkość maksymalna | 180 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 9,2 s |
| poziom hałasu | 67 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 4,6 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 3,8 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 3,4 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 3,9 l/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 5,7 l/100km |
| zbiornik paliwa | 43,00 l |
| pojemność bagażnika | 596 / 1606 l |
| średnica zawracania | 10,40 m |
| rozstaw osi | 2700 mm |
| długość | 4650 mm |
| szerokość | 1790 mm |
| szerokość z lusterkami | 2090 mm |
| wysokość | 1435 mm |
| prześwit | 135 mm |
| masa własna | 1485 kg |
| maks. masa całkowita | 1885 kg |
| ładowność | 400 kg |
| obciążenie dachu | do 75 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 75 kg |
| przyczepa hamowana | do 750 kg |
| przyczepa niehamowana | do 450 kg |
| rozmiar opon | 225/45 R17 |