Cena katalogowa brutto: 147 250 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Peugeot 408 Allure z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,2 Hybrid (136 KM) e-DCS6. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu suv coupe, wyposażone w silnik benzynowy wspomagany układem miękkiej hybrydy (mild hybrid) i dostarczający moc rzędu 136 KM oraz moment obrotowy o wartości 230 Nm przy 1750 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 116 g/km). Samochód wyposażony jest w dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Peugeot 408
| na rynku od | 08.2023 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | D (średnia) |
| grupa | compact SUV |
| typ nadwozia | SUV Coupe 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R3 Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 116 g/km |
| pojemność silnika | 1199 cm3 |
| typ hybrydy | MHEV (mild hybrid) |
| łączna moc systemowa | 136 KM |
| łączny moment obr. | 230 Nm |
| moc silnika elektr. | 28 KM |
| moment obr. silnika el. | 55 Nm |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna dwusprzęgłowa |
| prędkość maksymalna | 211 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 11,2 s |
| poziom hałasu | 66 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 5,1 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 4,6 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 4,9 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 4,6 l/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 6,0 l/100km |
| zbiornik paliwa | 52,00 l |
| pojemność bagażnika | 536 / 1611 l |
| średnica zawracania | 11,20 m |
| rozstaw osi | 2787 mm |
| długość | 4687 mm |
| szerokość | 1848 mm |
| szerokość z lusterkami | 2062 mm |
| wysokość | 1478 mm |
| masa własna | 1544 kg |
| maks. masa całkowita | 2000 kg |
| maks. masa zestawu | 3300 kg |
| ładowność | 456 kg |
| obciążenie dachu | do 80 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 70 kg |
| przyczepa hamowana | do 1300 kg |
| przyczepa niehamowana | do 750 kg |
| rozmiar opon | 205/55 R19V |