Cena katalogowa brutto: 132 160 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Ford Puma Vivid Ruby Edition z roku modelowego 2024 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,0 EcoBoost Hybrid (155 KM) 7DCT. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu SUV, wyposażone w silnik benzynowy wspomagany układem miękkiej hybrydy (mild hybrid) i dostarczający moc rzędu 155 KM oraz moment obrotowy o wartości 240 Nm przy 3000 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 127 g/km). Samochód wyposażony jest w dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów (Powershift).
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Ford Puma
| na rynku od | 12.2022 |
|---|---|
| rok produkcji | 2024 |
| rok modelowy | 2024 |
| segment (klasa) | B (małe) |
| grupa | compact SUV |
| typ nadwozia | SUV 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R3 Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6d-ISC-FCM |
| emisja CO2 | 127 g/km |
| pojemność silnika | 999 cm3 |
| typ hybrydy | MHEV (mild hybrid) |
| łączna moc systemowa | 155 KM |
| łączny moment obr. | 240 Nm |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna dwusprzęgłowa |
| prędkość maksymalna | 200 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 8,7 s |
| poziom hałasu | 65 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 5,6 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 6,8 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 5,2 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 4,8 l/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 6,1 l/100km |
| zbiornik paliwa | 42,00 l |
| pojemność bagażnika | 456 / 1216 l |
| średnica zawracania | 10,30 m |
| rozstaw osi | 2588 mm |
| długość | 4207 mm |
| szerokość | 1777 mm |
| szerokość z lusterkami | 1930 mm |
| wysokość | 1534 mm |
| prześwit | 164 mm |
| masa własna | 1334 kg |
| maks. masa całkowita | 1830 kg |
| obciążenie dachu | do 25 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 75 kg |
| przyczepa hamowana | do 900 kg |
| przyczepa niehamowana | do 665 kg |
| rozmiar opon | 215/50 R18 |