Cena katalogowa brutto: 564 200 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Mercedes GT z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 43 AMG 4Matic (389 KM) SpeedShift TCT 9G. Przedstawiony model pojazdu to 4 drzwiowe auto z nadwoziem typu coupe, wyposażone w silnik benzynowy wspomagany układem miękkiej hybrydy (mild hybrid) i dostarczający moc rzędu 389 KM oraz moment obrotowy o wartości 500 Nm przy 1800 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 215 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Mercedes GT
| na rynku od | 02.2024 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | F (luksusowe) |
| grupa | sport car |
| typ nadwozia | Coupe 4 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 4 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R6 Bi-Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 215 g/km |
| pojemność silnika | 2999 cm3 |
| typ hybrydy | MHEV (mild hybrid) |
| łączna moc systemowa | 389 KM |
| łączny moment obr. | 500 Nm |
| moc silnika spalinowego | 367 KM |
| moc silnika elektr. | 22 KM |
| rodzaj napędu | AWD (4Matic) |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 270 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 4,9 s |
| poziom hałasu | 73 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 9,5 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 14,7 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 9,5 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 8,1 l/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 8,8 l/100km |
| zbiornik paliwa | 80,00 l |
| pojemność bagażnika | 456 l |
| średnica zawracania | 12,60 m |
| rozstaw osi | 2951 mm |
| długość | 5054 mm |
| szerokość | 1953 mm |
| szerokość z lusterkami | 2069 mm |
| wysokość | 1455 mm |
| masa własna | 2040 kg |
| maks. masa całkowita | 2580 kg |
| ładowność | 540 kg |
| obciążenie dachu | do 100 kg |
| rozmiar opon | 255/45 R19 285/40 R19 |