Cena katalogowa brutto: 150 900 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy DS 3 Jules Verne z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,2 Hybrid 48V (145 KM) e-DCT6. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu SUV, wyposażone w silnik benzynowy wspomagany układem miękkiej hybrydy (mild hybrid) i dostarczający moc rzędu 145 KM oraz moment obrotowy o wartości 230 Nm przy 1750 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 112 g/km). Samochód wyposażony jest w dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów (e-DCT).
| na rynku od | 03.2025 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | B (małe) |
| grupa | small SUV |
| typ nadwozia | SUV 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R3 Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 112 g/km |
| pojemność silnika | 1199 cm3 |
| typ hybrydy | MHEV (mild hybrid) |
| łączna moc systemowa | 145 KM |
| łączny moment obr. | 230 Nm |
| moc silnika elektr. | 21 KM |
| moment obr. silnika el. | 51 Nm |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna dwusprzęgłowa |
| prędkość maksymalna | 204 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 8,4 s |
| poziom hałasu | 65 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 5,0 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 4,3 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 4,3 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 4,6 l/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 6,0 l/100km |
| zbiornik paliwa | 44,00 l |
| pojemność bagażnika | 350 / 1050 l |
| średnica zawracania | 10,70 m |
| rozstaw osi | 2558 mm |
| długość | 4118 mm |
| szerokość | 1791 mm |
| szerokość z lusterkami | 1988 mm |
| wysokość | 1534 mm |
| prześwit | 170 mm |
| masa własna | 1297 kg |
| maks. masa całkowita | 1770 kg |
| maks. masa zestawu | 2870 kg |
| ładowność | 473 kg |
| obciążenie dachu | do 70 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 48 kg |
| przyczepa hamowana | do 1100 kg |
| przyczepa niehamowana | do 640 kg |
| rozmiar opon | 195/55 R18 |