Cena katalogowa brutto: 665 000 PLN

wróć do listy wersji modeluNowe BMW XM z roku modelowego 2024 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 50e (476 KM) A8 Steptronic Sport. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu SUV, wyposażone w ładowany z gniazdka napęd hybrydowy typu plug-in (silnik benzynowy współpracujący z silnikiem elektrycznym) o łącznej mocy systemowej wynoszącej 476 KM oraz momencie obrotowym o wartości 700 Nm przy 1750 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 30 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów.
| na rynku od | 03.2024 |
|---|---|
| rok produkcji | 2024 |
| rok modelowy | 2024 |
| segment (klasa) | E (wyższa) |
| grupa | large SUV |
| typ nadwozia | SUV 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 7 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R6 Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 30 g/km |
| pojemność silnika | 2998 cm3 |
| typ hybrydy | PHEV (plug-in hybrid) |
| łączna moc systemowa | 476 KM |
| łączny moment obr. | 700 Nm |
| moc silnika spalinowego | 313 KM |
| moment obr. silnika sp. | 450 Nm |
| moc silnika elektr. | 197 KM |
| moment obr. silnika el. | 280 Nm |
| pojemność baterii | 29,5 kWh |
| pojemność baterii netto | 25,7 kWh |
| zasięg WLTP w trybie EV | 83 km |
| rodzaj napędu | AWD (xDrive) |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 250 km/h |
|---|---|
| prędkość maks. w trybie EV | 140 km/h |
| 0-100 km/h | 5,1 s |
| poziom hałasu | 71 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 1,6 l/100km |
| cykl mieszany EV (WLTP) | 32,1 kWh/100km |
| zbiornik paliwa | 69,00 l |
| pojemność bagażnika | 527 / 1820 l |
| średnica zawracania | 12,50 m |
| rozstaw osi | 3105 mm |
| długość | 5110 mm |
| szerokość | 2005 mm |
| szerokość z lusterkami | 2235 mm |
| wysokość | 1755 mm |
| masa własna | 2695 kg |
| maks. masa całkowita | 3220 kg |
| ładowność | 525 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 140 kg |
| przyczepa hamowana | do 2700 kg |
| przyczepa niehamowana | do 750 kg |
| rozmiar opon | 275/45 R21 315/40 R21 |