Cena katalogowa brutto: 225 470 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Ford Ranger Wildtrak z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 2.3 Ecoboost PHEV (281 KM) e-4WD A10. Przedstawiony model pojazdu to 4 drzwiowe auto z nadwoziem typu pick-up, wyposażone w ładowany z gniazdka napęd hybrydowy typu plug-in (silnik benzynowy współpracujący z silnikiem elektrycznym) o łącznej mocy systemowej wynoszącej 281 KM oraz momencie obrotowym o wartości 697 Nm (emisja dwutlenku węgla na poziomie 71-145 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Ford Ranger
| na rynku od | 03.2023 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| grupa | pick–up |
| typ nadwozia | Pick-Up 4 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 4 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R4 Turbo |
| emisja CO2 | 71-145 g/km |
| pojemność silnika | 2296 cm3 |
| typ hybrydy | PHEV (plug-in hybrid) |
| łączna moc systemowa | 281 KM |
| łączny moment obr. | 697 Nm |
| moc silnika spalinowego | 190 KM |
| moment obr. silnika sp. | 412 Nm |
| moc 2 silnika elektr. | 102 KM |
| pojemność baterii | 16,5 kWh |
| pojemność baterii netto | 11,8 kWh |
| zasięg WLTP w trybie EV | 43 km |
| rodzaj napędu | e-4WD |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 180 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 9,2 s |
| cykl mieszany (WLTP) | 3,1 l/100km |
| cykl mieszany EV (WLTP) | 23,2 kWh/100km |
| zbiornik paliwa | 70,00 l |
| średnica zawracania | 12,90 m |
| rozstaw osi | 3270 mm |
| długość | 5370-5385 (hak) mm |
| szerokość | 2028 mm |
| szerokość z lusterkami | 2208 mm |
| wysokość | 1884 mm |
| prześwit | 235 mm |
| kąt natarcia | 30 ° |
| kąt rampowy | 22 ° |
| kąt zejścia | 25,6 ° |
| głębokość brodzenia | 800 mm |
| obciążenie dachu | do 80 kg |
| przyczepa hamowana | do 3500 kg |
| przyczepa niehamowana | do 750 kg |
| rozmiar opon | 255/65 R18 |