Cena katalogowa brutto: 1 147 700 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Mercedes GT z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 63 AMG S E Performance (816 KM) SpeedShift MCT 9G. Przedstawiony model pojazdu to 2 drzwiowe auto z nadwoziem typu coupe, wyposażone w ładowany z gniazdka napęd hybrydowy typu plug-in (silnik benzynowy współpracujący z silnikiem elektrycznym) o łącznej mocy systemowej wynoszącej 816 KM oraz momencie obrotowym o wartości 1420 Nm przy 2500 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 188 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Mercedes GT
| na rynku od | 05.2024 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | F (luksusowe) |
| grupa | sport car |
| typ nadwozia | Coupe 2 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 2 / 4 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | V8 Bi-Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 188 g/km |
| pojemność silnika | 3982 cm3 |
| typ hybrydy | PHEV (plug-in hybrid) |
| łączna moc systemowa | 816 KM |
| łączny moment obr. | 1420 Nm |
| moc silnika elektr. | 204 KM |
| moment obr. silnika el. | 320 Nm |
| pojemność baterii | 6,1 kWh |
| zasięg WLTP w trybie EV | 12-13 km |
| rodzaj napędu | AWD (4Matic) |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 320 km/h |
|---|---|
| prędkość maks. w trybie EV | 125 km/h |
| 0-100 km/h | 2,8 s |
| poziom hałasu | 71 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 8,2 l/100km |
| cykl mieszany EV (WLTP) | 12,6 kWh/100km |
| zbiornik paliwa | 70,00 l |
| pojemność bagażnika | 182 l |
| średnica zawracania | 12,60 m |
| rozstaw osi | 2700 mm |
| długość | 4728 mm |
| szerokość | 1929 mm |
| szerokość z lusterkami | 2100 mm |
| wysokość | 1354 mm |
| prześwit | 81 mm |
| masa własna | 2195 kg |
| maks. masa całkowita | 2365 kg |
| ładowność | 170 kg |
| rozmiar opon | 295/35 R20ZR 305/35 R20ZR |