Cena katalogowa brutto: 407 000 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Mercedes Klasy E z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 450d 4Matic+ (390 KM) 9G Tronic. Przedstawiony model pojazdu to 4 drzwiowe auto z nadwoziem typu sedan, wyposażone w silnik Diesla wspomagany układem miękkiej hybrydy (mild hybrid) i dostarczający moc rzędu 390 KM oraz moment obrotowy o wartości 750 Nm przy 1350 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 155 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów (9G Tronic).
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Mercedes Klasy E
| na rynku od | 11.2023 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | E (wyższa) |
| grupa | executive car |
| typ nadwozia | Sedan 4 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 4 / 5 |
| silnik | Diesel+Elektr |
| układ silnika | R6 Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 155 g/km |
| pojemność silnika | 2989 cm3 |
| typ hybrydy | MHEV (mild hybrid) |
| łączna moc systemowa | 390 KM |
| łączny moment obr. | 750 Nm |
| moc silnika spalinowego | 367 KM |
| moment obr. silnika sp. | 750 Nm |
| moc silnika elektr. | 23 KM |
| rodzaj napędu | AWD (4Matic) |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 250 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 4,8 s |
| poziom hałasu | 67 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 5,9 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 9,4 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 6,6 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 4,8 l/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 5,1 l/100km |
| zbiornik paliwa | 66,00 l |
| pojemność bagażnika | 540 l |
| średnica zawracania | 12,00 m |
| rozstaw osi | 2961 mm |
| długość | 4949 mm |
| szerokość | 1880 mm |
| szerokość z lusterkami | 2065 mm |
| wysokość | 1480 mm |
| prześwit | 85 mm |
| masa własna | 2050 kg |
| maks. masa całkowita | 2675 kg |
| ładowność | 625 kg |
| obciążenie dachu | do 100 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 84 kg |
| przyczepa hamowana | do 2100 kg |
| przyczepa niehamowana | do 750 kg |
| rozmiar opon | 245/40 R19 |