MotoNews.pl

DFSK E5 Prestige 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT

Silnik benzynowy z hybrydą plug-in (PHEV), wersja modelu: Prestige

Cena katalogowa brutto: 177 900 PLN

DFSK E5
wróć do listy wersji modelu
Nowy DFSK E5 Prestige z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu SUV, wyposażone w ładowany z gniazdka napęd hybrydowy typu plug-in (silnik benzynowy współpracujący z silnikiem elektrycznym) o łącznej mocy systemowej wynoszącej 217 KM oraz momencie obrotowym o wartości 300 Nm (emisja dwutlenku węgla na poziomie 166 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów (E-CVT).

DFSK E5 '2025 - charakterystyka i dane techniczne pojazdu

na rynku od04.2025
rok produkcji2025
rok modelowy2025
segment (klasa)D (średnia)
grupalarge SUV
typ nadwoziaSUV 5 dr
liczba drzwi / miejsc5 / 7
silnikBenz+Elektr
norma emisji spalinEuro 6e 36EA
emisja CO2166 g/km
pojemność silnika1498 cm3
typ hybrydyPHEV (plug-in hybrid)
łączna moc systemowa217 KM
łączny moment obr.300 Nm
moc silnika spalinowego102 KM
moment obr. silnika sp.135 Nm
moc silnika elektr.177 KM
moment obr. silnika el.300 Nm
pojemność baterii netto17,52 kWh
zasięg WLTP w trybie EV87 km
rodzaj napęduFWD
skrzynia biegówAutomatyczna
prędkość maksymalna165 km/h
0-100 km/h7,4 s
zbiornik paliwa60,00 l
rozstaw osi2785 mm
długość4760 mm
szerokość1865 mm
wysokość1710 mm
prześwit180 mm
rozmiar opon235/50 R19
  • DFSK E5 Prestige 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT (0)
  • DFSK E5 Prestige 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT (1)
  • DFSK E5 Prestige 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT (2)
  • DFSK E5 Prestige 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT (3)
  • DFSK E5 Prestige 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT (4)
  • DFSK E5 Prestige 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT (5)
  • DFSK E5 Prestige 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT (6)
  • DFSK E5 Prestige 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT (7)
  • DFSK E5 Prestige 1,5 PHEV (217 KM) E-CVT (8)

Ile trwa ładowanie hybrydy plug-in DFSK E5?

Ładowanie prądem zmiennym do 100% pojemności:
  • 240 min. - 230V AC 6,6 kW

Inne propozycje w tym autosegmencie