Cena katalogowa brutto: 502 400 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Mercedes Klasy E z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 53 AMG Hybrid 4Matic+ (585 KM) A9. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu sedan, wyposażone w ładowany z gniazdka napęd hybrydowy typu plug-in (silnik benzynowy współpracujący z silnikiem elektrycznym) o łącznej mocy systemowej wynoszącej 585 KM oraz momencie obrotowym o wartości 750 Nm (emisja dwutlenku węgla na poziomie 19 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów (SpeedShift TCT 9G).
| na rynku od | 04.2024 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | E (wyższa) |
| grupa | executive car |
| typ nadwozia | Sedan 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R6 Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 19 g/km |
| pojemność silnika | 2999 cm3 |
| typ hybrydy | PHEV (plug-in hybrid) |
| łączna moc systemowa | 585 KM |
| łączny moment obr. | 750 Nm |
| moc silnika spalinowego | 449 KM |
| moment obr. silnika sp. | 560 Nm |
| moc silnika elektr. | 163 KM |
| moment obr. silnika el. | 480 Nm |
| pojemność baterii netto | 21,2 kWh |
| zasięg WLTP w trybie EV | 99-101 km |
| rodzaj napędu | AWD (4Matic) |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 250 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 4,0 s |
| poziom hałasu | 70 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 0,8 l/100km |
| cykl mieszany EV (WLTP) | 24,1 kWh/100km |
| zbiornik paliwa | 50,00 l |
| pojemność bagażnika | 370 l |
| średnica zawracania | 12,50 m |
| rozstaw osi | 2961 mm |
| długość | 4959 mm |
| szerokość | 1880 mm |
| szerokość z lusterkami | 2065 mm |
| wysokość | 1472 mm |
| prześwit | 85 mm |
| masa własna | 2390 kg |
| maks. masa całkowita | 2920 kg |
| ładowność | 530 kg |
| obciążenie dachu | do 100 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 84 kg |
| przyczepa hamowana | do 2100 kg |
| przyczepa niehamowana | do 750 kg |
| rozmiar opon | 255/45 R19ZR 285/40 R19ZR |