Cena katalogowa brutto: 139 900 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy BYD Seal 5 DM-i Design z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,5 Super DM Hybrid (156 KM). Przedstawiony model pojazdu to 4 drzwiowe auto z nadwoziem typu sedan, wyposażone w ładowany z gniazdka napęd hybrydowy typu plug-in (silnik benzynowy współpracujący z silnikiem elektrycznym) o łącznej mocy systemowej wynoszącej 156 KM oraz momencie obrotowym o wartości 300 Nm przy 4000 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 38 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu BYD Seal 5 DM-i
| na rynku od | 06.2025 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | D (średnia) |
| grupa | executive car |
| typ nadwozia | Sedan 4 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 4 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R4 |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 38 g/km |
| pojemność silnika | 1498 cm3 |
| typ hybrydy | PHEV (plug-in hybrid) |
| łączna moc systemowa | 156 KM |
| łączny moment obr. | 300 Nm |
| moc silnika spalinowego | 98 KM |
| moment obr. silnika sp. | 122 Nm |
| moc silnika elektr. | 197 KM |
| moment obr. silnika el. | 300 Nm |
| pojemność baterii netto | 18,3 kWh |
| zasięg WLTP w trybie EV | 100-140 km |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 180 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 7,5 s |
| cykl mieszany (WLTP) | 1,7 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 4,5 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 3,9 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 4,2 l/100km |
| zbiornik paliwa | 48,00 l |
| pojemność bagażnika | 508 / 1295 l |
| średnica zawracania | 11,00 m |
| rozstaw osi | 2718 mm |
| długość | 4780 mm |
| szerokość | 1837 mm |
| szerokość z lusterkami | 2064 mm |
| wysokość | 1515 mm |
| masa własna | 1635 kg |
| maks. masa całkowita | 2045 kg |
| ładowność | 410 kg |
| rozmiar opon | 215/55 R17 |