MotoNews.pl
  

Jak sprawdzic czy to wina katalizatora...?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, mam pytanko: w ciagu roku juz trzeci raz przedmuchalo mi uszczelke miedzy kolektorem a portkami czy to moze byc wina przytkanego katakizatora? mam gaz (wiec wiecej spalinek) plywaja mi obroty (czasem spadaja do 550 i widze jak silnik probuje je podbic do 750 i za chwile znowu opadaja a czasem jest dobrze, jedna jazda tak jedna tak, ale czesciej plywaja ) jak to sprawdzic? ps. jak to jest z tymi obrotami? w innym samochodzie plywaly obroty od 500-1500obr. i czyszczenie przepustnicy pomoglo a u mnie tylko w dol 550-750 nigdy wiecej (mowimy o rozgrzanym silniku ). kable, swiece itp. sa chyba ok. no chyba ze jakis czujnik czujnik ub. miesz. ma 'przejechane' 30k/km a objawy wystepuja i na gazie i na benzynie. pozd.
  
 
Lepiej sprawdź, czy masz prostą kryzę na portkach. U mnie dmuchało non-stop dopóki nie wymieniłem dwururki.
Pozdro.