Toyota Carina E 1993 2.0i 16V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z takim o to autkiem jak w temacie. Otoz przyjechalo do mnie juz rozebrane i teraz nie wiem jak mam ustawic drugi walek rozrzadu. Ten pierwszy ustawiam zgodnie z rozrzadem a ten drugi nie mam pojecia jak. Jak ustawie tak na oko to auto kuleje.
  
 
Od strony krzywek na kołach zębatych wałków powinny być znaki ustawcze... powinny sie pokrywac.

Pozdrawiam
  
 
No tak tylko na jednym z kół są 3 znaki a na drugim 2. I teraz nie wiem według których Nie takie proste jakby sie wydawalo.
  
 
Heh
A wszystkie są takie same? Może mają ciut inny kształt.
Kurcze, skad sie tam wogole wzieło tyle tych znaków...
To nie jest przypadkiem silnik 3S-GE (Twin-Cam)?

Pozdrawiam
  
 
Nie mam pojecia skad tyle tych znakow tam
Raz jest jedna kropka a raz dwie jedna pod druga. I badztu madry
  
 
Jaki to dokładnie silnik? 3S-GE czy 3S-FE ?

Pozdrawiam
  
 
3S-FE
  
 
O ile mnie paqmięć nie myli, to mają się pokrywać te dwa znaki - jeden po drugim. Trzeci jest nie wiem po co
Weź go na logikę, kiedy i które zawory mają być otwarte, a potem dopasuj najbardziej zbliżone do siebie znaki
Pozdro.
  
 
A to dobre jest! jak sobie nie poradzisz wal na priva.
  
 
Najpierw musisz naciagnac sprezyne dzielonej zebatki i zablokowac ja sworzniem wetknietym w otworki przelotowe.Dopiero wtedy mozesz ustawic walek z kolem pasowym na wlasciwej pozycji(pionowo na znak)i dopasowac kropke pierwszego walka z kropka na drugim walku.
  
 
Z ustawieniem rozrzadu to zaden problem. Problem zaczal sie przy ustawianiu tego drugiego walka. A ten numer ze srubla wkrecana w walek to znam. Ale jakos z tego sie wygrzebalem. Nie znalazlem konkretnego sposobu. Pokombinowlaem i jakos ustawilem.
  
 
Mozna kombinowac bo nie grozi nam na szczescie kolizja zaworow z tlokami przy nieodpowiednim ustawieniu fazy.
  
 
Wiem ze nie grozi to kolizja. Daltegon probowalem. Z reszta, wystarczy najpierw kluczem pokrecic zeby sprawdzic czy grozi kolizja. A propo autko i tak nie chodzi ak jak powino. Sadze ze to kwestia wymiany swiec, bo klient tak przegrzal autko ze az sie kable zaplonowe potopily
  
 
To moze sprawdz cisnienia na cylindrach i luzy zaworowe.Po takim przegrzaniu wszystko sie moglo nieco zdeformowac i powyginac w rozne strony z glowicą włacznie.Zobacz czy nie ma sladow zatarcia na panewkach walka rozrzadu tam bywa najcieplej.