SWAP w mkV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukałem i nie znalazłem więc: Mam mkV 1,4 mono i za kilka dni bedzie rs2k .Więc z tym wiąże się moje pytanie jak wygląda przełożenie silnika? Czy po drodze są jakieś problemy związane z różnicami anatomicznyni tych pojazdów?Dodam że silnik bedzie kompletny tak że bardziej sie nie da
Ach i jak to pózniej wygląda w urzedzie i na przeglądzie?,chociaż w nowym dowodzie nie ma numeru silnika
PS.prosze o wyczerpująca odpowiedz i pozdrawiam
  
 
polecam odrazu zmienic hamulce...:]
  
 
To raczej dobry pomysł.Z tego co wiem przód rs-a hamują 260mm tarcze a jak bym kciał coś większego to od czego np.podejdą?
  
 
od mondeo V6....280 mm..
  
 
Tylko czy wejdą w 15'' felgi. A to zwykłe od mkV go ie wychamują?


[ wiadomość edytowana przez: ARECKI_TOM dnia 2005-09-12 19:06:56 ]
  
 
260mm wentylowane z rsa w zupełnosci wystarczą,kwestia doboru dobrych tarcz i klocków
  
 
Cytat:
2005-09-12 19:04:38, ARECKI_TOM pisze:
Tylko czy wejdą w 15'' felgi. A to zwykłe od mkV go ie wychamują? [ wiadomość edytowana przez: ARECKI_TOM dnia 2005-09-12 19:06:56 ]


tak...w 15 cali wejdąw 14 juz nie. a zwykłe od MKV to troche za mało...
  
 
Qurde same problemy.A miało być tak pięknie.Zawias pasuje bo silnik nie.Jakieś uchwyty trza przerabiać.Chyba że w mkV są takie same w obu wersjach?