Pierwsza przymiarka do zglebienia essika ;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wymienilem amorki na nowe i sprężynki na Eibach Fiesta RS, niestety nie wiem ile one sa obnizajace w stosunku do nowej serii, bo miałem wcześniej juz zuzyte sprezyny i amorki seryjne, jak ktos to moze ocenic to proszę bardzo

tak to sie prezentuje:





jeździ sie teraz fajniej, twardziej, pewniej itd.

niestety fiesta jest z tyłu lżejsza i mi poszedł za bardzo w dół, tymbardziej jak wożę kogoś z tyłu ewentualnie z 50-100 kg w kufrze to mi opony z tyłu trą o nadkola na wybojach i mam dylemat czy wymienic sam tył na sprężyny seryjne, a przód zostawić?, bo wtedy by nie bylo przeszkod co do ladownosci, czy kupic caly komplet nowych sportowych spręzyn, np B+G Sport Suspension obniżające ok 35-40mm na allegro za 300zł? czy przy takich przód nie pójdzie w górę w stosunku do obecnych?, ewentualnie moze ktoś z was ma tylne odniżajace do escorta na sprzedaż w dobrej cenie?

są już planowane następne modyfikacje:

plus oczywiscie dokładki do zderzaczków (już jest z czego zrobić) lusterka i inne elementy w kolorek, emblematy out, modyfikacja grilla, dwururka wydechowa, ale brak czasu ;( niestety, remonty w domu mam całe lato na głowie
  
 
a amortyzatorki sa seryjne?? jesli tak to tył moim zdaniem jest za nisko, sam załozyłem -40 na tył i siedzi wyzej, wiec ty masz wiecej jak -50, a przód siedzi zas dosc wysoko tak na oko to -25-(-35)
  
 
no coz...wyglada jakbys mial w bagaznikuze 3 worki cementu

Escorty "glebi" sie odwrotnie. albo na rowno albo przod nizej niz tyl (tak jak np ja mam -80/65) wtedy to jakos wyglada. a sam niski tyl to porazka. jak jestes zainteresowany to mam tylny zawias (amorki plus sprezyny) na sprzedaz. Jezdzilo to u mnie 2 lata czyli jakies 23tys przebiegu. Kupione nowe w sklepie. Zmierz jeszcze jak mozesz odleglosc miedzy blotnikiem a srodkiem piasty to wydumamy co i jak. Swoj "stary" zawias tez mam pomierzony jakby co wiec mniej wiecej bedziesz wiedzial jakby auto stanelo.
Pozdrawiam
  
 
to ze nie jest ok to ja też widze tylko ze przodu mocniej nie moge zdolować bo mam taka fajna droge dojazdowa i straszne koleiny w niej ze musial bym parkowac auto 300m od posesji a to nie wchodzi w grę, bo na 2 dzień nie miał bym juz w co wsiąść, tyl chce podniesc tylko zastanawiam sie czy założyć seryjne i do tego progi, czy cale wymienic na to B+G ok "-" 35-40mm tylko czy jak zaloze BG to czy mi przod w gore nie pojdzie??? względem tego co teraz mam? amorki mam seryjne nowe
  
 
to B+G to na allegro??
nie wiem jak inni ale ja nie mam pojecia co to za firma. juz dziwne rzeczy sie z "no-name" dzialy. a to auto usiadlo nie tak jak mialo, a to auto krzywo stalo. No ale jak chcesz. Jak masz kase to probuj. Bo ktos tu sie juz kiedys pytal o te springi...i chyba zrezygnowal. Ale smialo ktos musi byc pierwszy
  
 
no wiesz nie ma co sie zastanawiac, wziasc ale sie ugadac ze sprzedawca ze jak cos bedzie nie tak to je oddajesz.
  
 
a moze go na poduszkach posadzić byłby pierwszyn Essi tak zawieszony
  
 
ManiaQ.

Za 110 Euro masz markowe spręzyny Weitec w konfiguracji

1. 40/40
2. 60/40
3. 60/60.

Jeśli masz kiepską drogę, utrudnoiny dojazd do domu, nie lubisz za nisko, itd, itp to polecam opcję nr 1 - dokładnie 108 Euro nówka. Jeśli zatem masz kupić badziew z allegro za 300 pln, to pozbieraj kasę i kup Weiteca. Produkt pewny, markowy i sprawdzony od lat, a nie jakiś wynalazek B+G.
  
 
Cytat:
2005-09-14 13:54:38, ManiaQ pisze:
czy cale wymienic na to B+G ok "-" 35-40mm tylko czy jak zaloze BG to czy mi przod w gore nie pojdzie??? względem tego co teraz mam? amorki mam seryjne nowe



No nie pójdzie w górę, bo przód siedzi na ustalonej wyskości przez sprężynę. Zmiana tylnych sprężyn spowoduje zmianę wysokosci tyłu względem przodu, to wszystko. Rzekłbym nawet, że wręcz przeciwnie - nie pójdzie w górę, tylko minimalnie w dół, bo podnosząc tył, przesuwasz środek cieżkości auta ku przodowi, więc przy podniesionym tyłku, przód jest odrobinę mocniej dociążony.
Z tym, ze jest to różnica symboliczna, praktycznie niezauważalna. Zatem możesz w zasadzie przyjąc, że cokolwiek z tyłem byś nie zrobił, to przód będzie tak samo jak jest.


Chyba, że Tobie chodziło o to, czy jak wogóle wymienisz te Eibachy na cały nowy komplet (przód i tył) BG, to czy Ci nie pójdzie w górę. Jeśli o to chodzi, no to nikt tego wiedzieć nie może (przed sprawdzeniem osobiście), bo obniżenia nie są ścisłe. Wszystko zakresy obniżeń jakie podają producenci dotyczą wartści C.A (circa...). Gleba zalezy od wersji silnkowej, wyposażeniowej itd. Ponadto, producent jeden drugiemu nei równy. Jeden podaje np 40/40, drugi 35/35, a bywa tak, ze to 35/35 siedzi niżej, niż 40/40. Także krótko piszac - loteria.


[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2005-09-15 11:13:08 ]
  
 
pozwólcie że się dokleję do wątku

mam mk5, ale........diesla

jak się zabrać do zglebienia go? produkuje ktoś springi do diesli???
  
 
No pewnie, że produkuje. W zasadzie to chyba wszyscy producenci.