| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2005-09-14 13:11:49 no coz...wyglada jakbys mial w bagaznikuze 3 worki cementu
Escorty "glebi" sie odwrotnie. albo na rowno albo przod nizej niz tyl (tak jak np ja mam -80/65) wtedy to jakos wyglada. a sam niski tyl to porazka. jak jestes zainteresowany to mam tylny zawias (amorki plus sprezyny) na sprzedaz. Jezdzilo to u mnie 2 lata czyli jakies 23tys przebiegu. Kupione nowe w sklepie. Zmierz jeszcze jak mozesz odleglosc miedzy blotnikiem a srodkiem piasty to wydumamy co i jak. Swoj "stary" zawias tez mam pomierzony jakby co wiec mniej wiecej bedziesz wiedzial jakby auto stanelo. Pozdrawiam |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2005-09-14 13:59:55 to B+G to na allegro??
nie wiem jak inni ale ja nie mam pojecia co to za firma. juz dziwne rzeczy sie z "no-name" dzialy. a to auto usiadlo nie tak jak mialo, a to auto krzywo stalo. No ale jak chcesz. Jak masz kase to probuj. Bo ktos tu sie juz kiedys pytal o te springi...i chyba zrezygnowal. Ale smialo ktos musi byc pierwszy |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2005-09-14 15:35:35 no wiesz nie ma co sie zastanawiac, wziasc ale sie ugadac ze sprzedawca ze jak cos bedzie nie tak to je oddajesz. |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2005-09-14 17:24:03 a moze go na poduszkach posadzić byłby pierwszyn Essi tak zawieszony |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2005-09-15 10:54:43 ManiaQ.
Za 110 Euro masz markowe spręzyny Weitec w konfiguracji 1. 40/40 2. 60/40 3. 60/60. Jeśli masz kiepską drogę, utrudnoiny dojazd do domu, nie lubisz za nisko, itd, itp to polecam opcję nr 1 - dokładnie 108 Euro nówka. Jeśli zatem masz kupić badziew z allegro za 300 pln, to pozbieraj kasę i kup Weiteca. Produkt pewny, markowy i sprawdzony od lat, a nie jakiś wynalazek B+G. |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2005-09-15 10:59:01
No nie pójdzie w górę, bo przód siedzi na ustalonej wyskości przez sprężynę. Zmiana tylnych sprężyn spowoduje zmianę wysokosci tyłu względem przodu, to wszystko. Rzekłbym nawet, że wręcz przeciwnie - nie pójdzie w górę, tylko minimalnie w dół, bo podnosząc tył, przesuwasz środek cieżkości auta ku przodowi, więc przy podniesionym tyłku, przód jest odrobinę mocniej dociążony. Z tym, ze jest to różnica symboliczna, praktycznie niezauważalna. Zatem możesz w zasadzie przyjąc, że cokolwiek z tyłem byś nie zrobił, to przód będzie tak samo jak jest. Chyba, że Tobie chodziło o to, czy jak wogóle wymienisz te Eibachy na cały nowy komplet (przód i tył) BG, to czy Ci nie pójdzie w górę. Jeśli o to chodzi, no to nikt tego wiedzieć nie może (przed sprawdzeniem osobiście), bo obniżenia nie są ścisłe. Wszystko zakresy obniżeń jakie podają producenci dotyczą wartści C.A (circa...). Gleba zalezy od wersji silnkowej, wyposażeniowej itd. Ponadto, producent jeden drugiemu nei równy. Jeden podaje np 40/40, drugi 35/35, a bywa tak, ze to 35/35 siedzi niżej, niż 40/40. Także krótko piszac - loteria. [ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2005-09-15 11:13:08 ] |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-09-15 13:08:39 pozwólcie że się dokleję do wątku
mam mk5, ale........diesla jak się zabrać do zglebienia go? produkuje ktoś springi do diesli??? |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2005-09-15 15:07:19 No pewnie, że produkuje. W zasadzie to chyba wszyscy producenci. |