Wystrzałyz rury, reg. zaplony, zaworów, gaźnika pilnie...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1) Witam mam problem mianowicie przy cieplym silniku: samocho LADA 2107, 1300 z gazem mam wystrzaly z rury w momencie kiedy puszczam gaz co to moze byc?

2) kolejny problem dotyczy szarpania na niskich obrotach i nie wchodzenia na wyzsze niz 3000 obroty!

3) potrzebowałbym regulacje zaplony, zaworów i gaznika 1300, zna ktos jakiegos dobrego taniego majstra od tego? chyba ze ktos z klubowiczow z okolic katowic zna sie na tym to moglibysmy sie jakos dogadac...

z gory wszystkim dziekuje jakiekolwiek informacje...
  
 
Za bogata mieszanka!! Ile ci pali?? Regulacja gazu, wymień filterek(dla zasady), wyreguluj gaźnik i zapłon.
DEx
  
 
Możesz mieć też zatkany któryś z tłumików.
  
 
Cytat:
2005-09-14 16:47:47, DeeJay pisze:
Możesz mieć też zatkany któryś z tłumików.



jak to mozna sprawdzic? i przeczyscic?
  
 
zawory maja miec szczelinke ok 0.16-0.18 (na lpg zawsze wiecej niz przepisowe 0.15)

proponuje ustawic zapłon z wyprzedzeniem o ok 2 moze 1.5 stopnia i sprawdzic luzy w aparacie zapłonowym do tego dysze wolnych obrotów..

nie rozumiem tylko co z tym wg dj ma wspulnego zatkany tłumik... nie strzelałoby no ale ja mało wiem i czesto sie myle
  
 
Cytat:
2005-09-14 17:26:40, arsen pisze: proponuje ustawic zapłon z wyprzedzeniem o ok 2 moze 1.5 stopnia i



Moim skromnym zdaniem raczej przyspieszyć zapłon niż opóźnić...Strzela w rurze niespalona mieszanka jak sądzę. Ale pewnie to nie pomoże, jeżeli jest tyle innych objawów. Może po prostu jakiś remont by sie przydał, bo same regulacje to czasem za mało...
  
 
Cytat:
2005-09-14 17:39:52, Grzegorz2107 pisze:
Moim skromnym zdaniem raczej przyspieszyć zapłon niż opóźnić...

o to mi sie rozchodziło panie doktorze ze wyprzedzenie czyli przyspieszenie zapłonu
  
 
Musze wam powiedziec, ze ja mam podobne objawy, tzn. jak ruszam dochodze do ok 5 tys obr i zmieniam na dwójke to jest piekny strzal z rury a nawet pare tylko jak jest cieply, no i te szarpanie denerwujące nie moge jechac ze stala predkoscia bo mi strasznie szarpie i nie mozna tego opanowac, zeby jechac plynnie to musze albo przyspieszac albo puszczac gaz albo na luzie po jak rzymam pedał w jednej pozycji to zaczyna szarpac . Musze niedlugo podjechac na pożądną regulacje bo juz prawie 3 lata nie bylo regulowane.
  
 
Cytat:
2005-09-14 16:47:47, DeeJay pisze:
Możesz mieć też zatkany któryś z tłumików.


Raczej dziurawy, jak mi się kończył (jakieś 100 km przed przełamaniem się ) to tez miałem takie objawy - przy zdjęciu nogi z gazu chodził jak WRC. Ale w twoim przypadku raczej stawiałbym tak jak koledzy na zapłon a zawory może ale w mniejszym stopniu
  
 
Mój przy redukcji nieźle strzela jak WRC Ale to kwestia nieszczelności w układzie wydechowym. Niestety sałbo się udało spasować mechanikowi wydech u mnie.