Walek rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy w 1300 jest taki sma walek rozrządu jak w 1500
  
 
Cytat:
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------


2005-05-25 23:39:18, mwarchalowski pisze:
Wałek do 1500


--------------------------------------------------------------------------------


Nie tylko do 1500, identyczny jest w 1200, 1300 i 1600. A cena faktycznie bardzo zachęcająca.



Jak wyżej.
  
 
nie kupuj podruby znajowy wymieniał wtyrzymał 800 km
  
 
w mojej wiosce nowy orginalny walek kosztuje 110 zlotych.
  
 
Cytat:
2005-06-13 15:01:58, scianaman pisze:
w mojej wiosce nowy orginalny walek kosztuje 110 zlotych.



Fajnie, bo normlanie powinien kosztować oryginalny ok. 60 zł. Winszuję miejsca zamieszkania i cen w lokalnym sklepie.
  
 
Cytat:
2005-06-13 15:01:58, scianaman pisze:
w mojej wiosce nowy orginalny walek kosztuje 110 zlotych.



To dziwne, bo miałem przekonanie, że im dalej na wschód tym taniej...
W "Skorpionie" jest za 55PLN+22%VAT.
  
 
Wyciagam bo:

Potrzebuje zrobic dzielone/nastawne/ jak kto woli, kolko rozrzadowe do silnika na pasek.(nie samara)
Zakupilem juz oryginal, ktory posluzy mi do tego. Widze ze jest po srodku, wewnetrzem stozka. - W miejscu gdzie przykreca sie srube do walka.
Moje pytanie jest nastepujace, czy poza sruba ktora przykreca sie kolko do walka rozrzadu, cos jeszcze znajduje sie w tym "wewnetrzu stozka " ?
Bo musze dodac "miesa" w tym miejscu i zastanawiam sie czy nei bedzie o cos zawadzac. Na koniec pracy wewnetrze stozka bedzie troszke mniejszej srednicy.

Czy ktos z was posiada takie kolko do silnika napedzanego paskiem rozrzadu ?

Wydaje mi sie ze Grzegorz ma a czy ktos jeszcze?
Mozecie cos wiecej powiedziec o budowietakeigo rozrzadu ? Gdzie jaki simmering etc.

Dzieki
  
 
witam
moze mi ktos wytłumaczyc po co sie stosuje i jak mniej wiecej dziala przestawne kolo rozrzadu
  
 
Regulowane koło rozrządu miałem ja w swojej Ładnej. Niestety okazało sie złą konstrukcją i się urwało przy wysokich (poza skalą) obrotach. Było poprostu za ciężkie, bo do oryginalnego, lekko stoczonego koła dołożyłem grubą (6mm) tarczę. Teraz zrobie to inaczej, moze wg sposobu Fleszera
Jeśli chodzi o "wewnętrze stożka" to znajduje sie tam tylko sruba i gruba podkładka (tak ok 2mm).


-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Najlepiej koło regulowane zrobić z dwóch...w miejscy połączenia schodek, ale teraz auto jest 1000km ode mnie i dopiero jak zajrzę to będę mógl opisać jak to dokładnie wygląda.
  
 
Początkowo też chciałem zrobic z dwóch, wybrałem jednak bardziej oszczędną wersję, czyli przecięte po obwodzie jedno koło i dołożona stalowa tarcza. Gdybym zrobił z dwóch, ważyłoby właściewie tyle samo co oryginalne (plus sruby).

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
No wlasnie, ja chce skasowac srodek, dotoczyc nowy ktory wpasuje w srodek, lecz na tyle szeroki ze wypelni wewnetrze stozka, oraz kolo w srodku - jeszcze sie zobaczy w zaleznosci co powiedza znawcy tematu.
Moze uda sie jakies foty wrzucic.