MotoNews.pl
4 Podkładka regenerująca glowice (118403/12) - NT
  

Podkładka regenerująca glowice

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak się splanowało za dużo razy głowicę to się tego używa.

Tylko jak to założyć? Na jakiś klej czy co?
  
 
A może dajesz do tego dwie uszczelki pod głowice?
  
 
hmm jak chce to wsadzić pod niezjechaną głowicę żeby silnik odprężyć. Seryjna uszczelka ma 1,5mm , tak przekładka 1mm więc o 2,5mm bym podniosl glowicę w stos do serii. Ciekawe jaki stopień sprezania bym wtedy mial.
  
 
Też mi się tak wydaje, że trzeba dać 2 uszczelki pod głowicę, jedna na nad a druga pod. Jak dla mnie żaden klej nie wytrzyma takiego ciśnienia i temperatury. A może ta twoja uszczelka ma się z topić i w ten sposób połączyć z głowicą??
Pozdrawiam
Wasz jak zawsze nie do końca poważny DEx.
  
 
Chcesz odpreżyć 8,5. Do ilu? Moze lepszy i tralszy efekt da obróbka komory spalania. Przynajmniej dla silnika 1300 można nieźle odprężyć.
  
 
Nie wiem do ilu. Tylko żeby nie do 6:1 bo nie odpale w zime
  
 
Taki kawałek blaszki mam u siebie w motorku.Jest to uszczelka pod głowice wykonana z blachy 0.2 mm i nie jest kładziona na zaden lej silikon ani inne badziewie.Natomiast faktem jest to ze motorek jest chłodzonypowietrzem i niewystepuje obawa przedostawania sie plynu chłodniczego
  
 
Moja ma milimetr.
  
 
Wazne jest to zeby po załozeniu jej silnik miał odpowiedni sytopien sprezania