VW Vento z instalacją gazową nie pali

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Mam nadzieję że mnie od razu nie wyśmiejecie.
Nie znam się zbytnio na samochodach, a Vento to mój pierwszy samochód. Sprowadziłem go z Belgii, miał już instalację gazową... w Polsce wymieniano mi tylko butlę i reduktor. Mam z nim problem.... otóż samochód od początku nie palił na benzynie... facet który wymieniał mi butlę sprawdzał coś z pompą paliwową... niby ją czyścił.... ale nie znał się chyba kompletnie na rzeczy bo wziął 200 zł.... samochód palił na benzynie ale na niskich obrotach gasł... i chodził bardzo nierówno.... po 3 dniach znów przestał palić na benzynie..... zaprowadziłem go do innego mechanika.... ten go ustawił tak że działał ok.... powiedział mi ze bezpiecznik przy pompie paliwowej się pali jak nie ma benzyny... dlatego musi być w baku chociaż trochę.... chodził ładnie.... do czasu aż postał na górce.... i znowu przestał palić... teraz nie pali już nawet na gazie .... kręci rozrusznik ale nie przełącza.... chłopak mi jeden mówił ze coś tam zamarza ... i dlatego.... poradźcie bo ja nie wiem co zamarza?? i gdzie jest bezpiecznik od pompy paliwowej.... nie mam zbytnio kasy na mechaników... dzięki z góry za rzyczliwe odpowiedzi

Jedyne co w tej chwili mogę Ci doradzić sensownego, to skoro jak piszesz, nie znasz się na samochodach, a na LPG w szczególności to:
1. Znajdź naprawdę dobrego mechanika od VW i zrób porządek z układem benzynowym.
2. Jak już będziesz miał poukładane na Pb, poszukaj dobrego gaziarza, żeby wyregulował porządnie instalkę.
3. Zarezerwuj sobie parę godzin na lekturę archiwum tego forum, jak również jakiegoś forum użytkowników VW. Dowiesz się na pewno wielu ciekawych rzeczy. Poszukaj w sieci wiadomości na temat Swojego samochodu.