Jedyne co w tej chwili mogę Ci doradzić sensownego, to skoro jak piszesz, nie znasz się na samochodach, a na LPG w szczególności to:
1. Znajdź naprawdę dobrego mechanika od VW i zrób porządek z układem benzynowym.
2. Jak już będziesz miał poukładane na Pb, poszukaj dobrego gaziarza, żeby wyregulował porządnie instalkę.
3. Zarezerwuj sobie parę godzin na lekturę archiwum tego forum, jak również jakiegoś forum użytkowników VW. Dowiesz się na pewno wielu ciekawych rzeczy. Poszukaj w sieci wiadomości na temat Swojego samochodu.
Skoro poprzednio miałeś spalony bezpiecznik od pompy to może znowu poleciał, niekoniecznie z powodu braku paliwa w baku, a np. powodem może być padająca pompa. Co do jego położenia to nie wiem, na pewno gdzieś Masz skrzynkę bezpiecznikową i tam go znajdziesz.
Na gazie nie chce Ci zapalić bo teraz jest już zimno i reduktor nie odparowuje dobrze gazu, przez co silnik jest zalewany gazem.
A poza tym to znowu zgadywanka, nie podałeś ani typu silnika, ani nawet tego czy jest na wtrysku, czy na gaźniku, ani typu (chociaż nazwy, nie wspominając o generacji) instalacji gazowej. Rozumiem, że nie mając na ten temat większego pojęcia Masz prawo nie znać takich szczegółów, ale jak my w takim razie mamy Ci pomóc nie wiedząc praktycznie nic na temat Twojego auta. Bez urazy