VW Vento z instalacją gazową nie pali

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Mam nadzieję że mnie od razu nie wyśmiejecie.
Nie znam się zbytnio na samochodach, a Vento to mój pierwszy samochód. Sprowadziłem go z Belgii, miał już instalację gazową... w Polsce wymieniano mi tylko butlę i reduktor. Mam z nim problem.... otóż samochód od początku nie palił na benzynie... facet który wymieniał mi butlę sprawdzał coś z pompą paliwową... niby ją czyścił.... ale nie znał się chyba kompletnie na rzeczy bo wziął 200 zł.... samochód palił na benzynie ale na niskich obrotach gasł... i chodził bardzo nierówno.... po 3 dniach znów przestał palić na benzynie..... zaprowadziłem go do innego mechanika.... ten go ustawił tak że działał ok.... powiedział mi ze bezpiecznik przy pompie paliwowej się pali jak nie ma benzyny... dlatego musi być w baku chociaż trochę.... chodził ładnie.... do czasu aż postał na górce.... i znowu przestał palić... teraz nie pali już nawet na gazie .... kręci rozrusznik ale nie przełącza.... chłopak mi jeden mówił ze coś tam zamarza ... i dlatego.... poradźcie bo ja nie wiem co zamarza?? i gdzie jest bezpiecznik od pompy paliwowej.... nie mam zbytnio kasy na mechaników... dzięki z góry za rzyczliwe odpowiedzi
  
 
Jedyne co w tej chwili mogę Ci doradzić sensownego, to skoro jak piszesz, nie znasz się na samochodach, a na LPG w szczególności to:
1. Znajdź naprawdę dobrego mechanika od VW i zrób porządek z układem benzynowym.
2. Jak już będziesz miał poukładane na Pb, poszukaj dobrego gaziarza, żeby wyregulował porządnie instalkę.
3. Zarezerwuj sobie parę godzin na lekturę archiwum tego forum, jak również jakiegoś forum użytkowników VW. Dowiesz się na pewno wielu ciekawych rzeczy. Poszukaj w sieci wiadomości na temat Swojego samochodu.

Skoro poprzednio miałeś spalony bezpiecznik od pompy to może znowu poleciał, niekoniecznie z powodu braku paliwa w baku, a np. powodem może być padająca pompa. Co do jego położenia to nie wiem, na pewno gdzieś Masz skrzynkę bezpiecznikową i tam go znajdziesz.
Na gazie nie chce Ci zapalić bo teraz jest już zimno i reduktor nie odparowuje dobrze gazu, przez co silnik jest zalewany gazem.
A poza tym to znowu zgadywanka, nie podałeś ani typu silnika, ani nawet tego czy jest na wtrysku, czy na gaźniku, ani typu (chociaż nazwy, nie wspominając o generacji) instalacji gazowej. Rozumiem, że nie mając na ten temat większego pojęcia Masz prawo nie znać takich szczegółów, ale jak my w takim razie mamy Ci pomóc nie wiedząc praktycznie nic na temat Twojego auta. Bez urazy