| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-03-09 10:26:28 interesuje mnie regulacja spoczynkowego polozenia przepustnicy{zamknietej}, na kolektorze {wtrysk jetronic}sa dwie sruby, jedna to sruba odbojnik przepustnicy ktorej nie powinno sie ruszac zmieniac polozenia itp druga sluzy do regulacji,ale nawet w serwisie boscha na bocianiej mistrzu majster krecil niestety sruba odbojnikiem nie ta wlasciwa regulujac obroty podczas przegladu instalki wtryskowej silnika , wszystko dziala cacy niby na benzynie i na gazie ale chcialbym wiedziec jak to powinno byc wyregulowane wg "fabryki" innymi slowy czy ktos wie z doswiadczenia lub ma schemat ilustrujacy nie tyle sama regulacje co polozenie przepustnicy w spoczynku... czy ma byc "do oporu" zamknieta czy 1mm uchylona itp...? zaznaczam ze w 3 kolektorach mam w kazdym inaczej chcialbym w koncu to porzadnie zrobic.
[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-03-09 10:27:06 ] |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-03-09 12:52:13 wszystko zalezy od tego w jakim stanie i jakim ustawieniu zawor by-pass
on tez puszcza powietrze, wiec ilosc powietrza potzrebana do biegu jalowego leci przez :by-pass, nie domknieta przepustnice, i iglice regulacji biegu jalowego. Podsumowujac jesli masz bardzo domkniety zawor by-pass, a iglica nie jest wstanie ustalic biegu jalowego na poziomie 750obr/min krecisz sruba odboju (wstepnie, a potem iglica ) |