Lada z napędem 4x4.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kiedyś znalazłem pewne informację na ten temat, chyba na stronie WWW.zr.ru, wiem że ten temat jest dość ciekawy wiec postanowiłem umieścić tą o to fotkę znaleziona u mnie na dysku. Wydaję mi się, że ta modyfikacja nie jest wcale taka skomplikowana.
DExter
  
 
kurcze klikam na ten obrazek i skacze do głównej strony tych serwerów, na którym umieściłeś obrazek
A było tam coś o opisach montażu innych jednostek napędowych w nivie?
  
 
Człowieku, czy ja studiuje rusycystykę?? Ja czytam w tym języku jak uczeń 3 klasy szkoły podstawowej, a może i wolniej. Mało tego ja o tym czytałem z pól roku temu. Poszukaj na podaje stronie tego artykułu i sobie tłumacz
DEx
P.S
Ten serwer na fotki coś pada, bo ledwo udało mi się umieścić to zdjęcie.
  
 
Trza było zlinkować odrazu ze strony ruskich.
  
 
A ja w ogóle nie władam j.r. stąd moje pytanie, a nie mnie tu atakujesz
  
 
Mike wisisz mi duży soczek, bo z 2 godziny grzebałem w necie, aby ci poznajdować informacje o 4x4.
DEx
1
2
3
4
5


Co prawda ten pierwszy link to nie 4x4 ale jest pokazane jak można wkładać inny silnik do np. 110.
DEx


[ wiadomość edytowana przez: mwarchalowski dnia 2006-01-04 00:18:32 ]
  
 
eee...a ja mówiłem o nivie
Ale soczek może być nawet nie jeden

...poza tym, jak ma sie niva, do xenonów, które w innym poście zamieściłeś

O coś takiego mi chodziło


[ wiadomość edytowana przez: MikeB dnia 2006-01-04 00:42:05 ]
  
 
strasznie kuszaca propozycja, samarcia 4x4

nie wiem czy jesli moznaby w dosc prosty sposob dorwac potrzebne podzespoly, nie zdecydowalbym sie kiedys na taka modyfikacje
  
 
Ja bym wolał zaryzykować połączenie podwozia nivy z nadwoziem samarki, bo do nivy są części, a jak Ci sie coś spiep--y w tych nowych wynalazkach, to trzeba będzie czekać z minimum miesiąc
  
 
Cytat:
2006-01-04 10:14:31, MikeB pisze:
Ja bym wolał zaryzykować połączenie podwozia nivy z nadwoziem samarki, bo do nivy są części, a jak Ci sie coś spiep--y w tych nowych wynalazkach, to trzeba będzie czekać z minimum miesiąc



tylko jaki silnik wtedy tam podlaczysz, wolalbym zostawic samarowski
  
 
Cytat:
2006-01-04 13:05:30, dcnt pisze:
tylko jaki silnik wtedy tam podlaczysz, wolalbym zostawic samarowski


2.0 z argenty
  
 
Cytat:
2006-01-04 14:28:09, MikeB pisze:
2.0 z argenty



bzdura, ma byc lada a nie podrobka
  
 
Cytat:
2006-01-04 15:01:32, dcnt pisze:
bzdura, ma byc lada a nie podrobka


To ma jeździć, a nie być podróbką samochodu
  
 
Cytat:
2006-01-04 14:28:09, MikeB pisze:
2.0 z argenty



to terenu silnik który ma wysoko moment? a po co?
  
 
Żeby nie jeździć nim w terenie, poza tym, jest blokada mechanizmu i można wtedy i z wysokim momentem poradzić sobie, poza tym...to niby dlaczego montują nawet i 6litrów do tego typu pojazdów?
  
 
na nie mówię o wysokim momencie (bardzo porządanym) a o momencie przy wysokich obrotach (nieporzadanym)
  
 
Witam
Cytat:
2006-01-04 13:05:30, dcnt pisze:
tylko jaki silnik wtedy tam podlaczysz, wolalbym zostawic samarowski


Nawet wskazane byłoby zostawić samarowski, cały przód nie uległby zmianie, jedynie doszedłby dodatkowy dyfer i tylni most
Myślę że most dałoby się zaadaptować z dowolnej tylnio napedówki: sierra, bmw a moze nawet sztywny z klasyka?..
Hmmm.. tak sobie nawet ostatnio rozmyślałem nad adaptacją piast z Niwki, pieciośrubowe, może dałoby wykorzystać jakieś fajne felgi?..,


[ wiadomość edytowana przez: sheriffnt dnia 2006-01-04 18:54:19 ]
  
 
A no to racja
szukałem innych możliwości, ale chyba najbardziej rozwojowo byłoby usportowić ten silnik 1.7 niż wstawiać inny, bo z tego co patrzyłem, to oprócz fabrycznych był tylko ten argenty montowany, albo ktoś tam przymierzał sie do V6 3.0.
  
 
Cytat:
2006-01-04 18:51:48, sheriffnt pisze:
Witam Nawet wskazane byłoby zostawić samarowski, cały przód nie uległby zmianie, jedynie doszedłby dodatkowy dyfer i tylni most Myślę że most dałoby się zaadaptować z dowolnej tylnio napedówki: sierra, bmw a moze nawet sztywny z klasyka?..



Mow mi jeszcze - nie wiem czemu ale bardzo podoba mi sie ta wizja
  
 
no tak...chłopaki mają problem z tylnymi dyframi, a co już wspominać o przednim....