MotoNews.pl
  

[Przewody zapłonowe] (WN)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!

Ostatnio przez przypadek miałem okazję popatrzeć jak silnik 1.6 GLI w moim poldku pracuje w ciemnościach .
Co sie okazało?
Fantastyczny widok!!!
Na kablach wysokiego widać fajnie przeskakujące iskierki , a w gniazdach na świece poprostu dyskoteta .
Niezwłocznie udałem sie do sklepu z częściami i zakupiłem nowe kable silikonowe + świece.
Zamontowałem!!! No ale dalej w gniazdach mam dyskoteke.
Mam ochotę iść do sklepu i kolesiowi kable ze świecami do.... zamontować

A może tak ma być? może ktos mnie uświadomi.

Pozdrawiam
  
 
Może masz gniazda świec moco zasyfione i trzyma się w nich woda? Wytrzyj je dobrze szmatą i możesz dodatkowo zaizolować kable w newralgicznych miejscach. Jest też coś takiego jak silikon w sprayu
  
 
A może ta "dyskoteka" w gniazdach to poprostu prześwity błysków z cylindra przez porcelanę świecy...
  
 
Cytat:
2004-11-17 22:08:20, Domess pisze:
kupiłem nowe kable silikonowe + świece. Zamontowałem!!! No ale dalej w gniazdach mam dyskoteke. A może tak ma być? może ktos mnie uświadomi. Pozdrawiam



Tak ma nie być . Mnie też wcinął raz przew. WN super silikony i na drugi dzień mu do gardła je chciałem włożyć. Teraz kupuję tylko ZEM EŁK i świece 3-elektrodowe i nie mam problemów. Zero światełek i ogników. Nigdy więcej prywaciarskich silikonów.
pozdr.
  
 
na opakowaniu moich Sentech'ów jest napisane:
"efekt swiecenia nie musi świadczyć o przebiciu"
  
 
Cytat:
2004-11-18 13:22:32, Fsoliebhaber pisze:
na opakowaniu moich Sentech'ów jest napisane: "efekt swiecenia nie musi świadczyć o przebiciu"

Moje sentechy błyskają lekko przy świecach a są dość nowe,właśnie dziś zauważyłem.
Po prawdzie to sentech wygląda dość tandetnie...
Świece mam nówki,a głowica lśni - w końcu silnik niedawno wstawion.
  
 
witam! moj problem polega na tym ze przy zapolonym silniku widac iskry obok swiec ( kable maja 2 miesiace a swiece miesiac). moje pytanie jest takie: czy to wina swiec czy kabli i jakie kable sa najlepsze do silnika 1.6 gle?
  
 
No cóż - to tak być nie powinno zdecydowanie - najelpsze są takie czarne albo szare przewody.
  
 
hehe a najszybsze to są czerwone samochody...

te "czarne albo szare" to przewody z Ełku, są chyba najlepsze na rynku
  
 
Mam pytanie odnośnie kabli WN do Poldka plusa GLI-Bosch otóż:
wiem, że najlepsze kable to Zem Ełk itd. ale nie mogę takich trafić a w sklepie w którym się zaopatruje mają kable do mojego modelu firmy: JANMOR produkcja USA. W sklepie zapewniaja, że są to dobre przewody koszt około 40 zł a czy ktoś z Was miał już doczynienia z tymi przewodami?
-Poldek jeździ na LPG.-


[ wiadomość edytowana przez: -DLUGI- dnia 2008-01-02 18:01:00 ]
  
 
Kiedyś kupiłem JANMORy do CC 900 z LPG. Na drugi dzień musiałem je wyrzucić...
  
 
Sądzę, że w Szczecinie jest więcej sklepów.
  
 
Cytat:
2008-01-02 17:59:59, -DLUGI- pisze:
Mam pytanie odnośnie kabli WN do Poldka plusa GLI-Bosch otóż: wiem, że najlepsze kable to Zem Ełk itd. ale nie mogę takich trafić a w sklepie w którym się zaopatruje mają kable do mojego modelu firmy: JANMOR produkcja USA. W sklepie zapewniaja, że są to dobre przewody koszt około 40 zł a czy ktoś z Was miał już doczynienia z tymi przewodami? -Poldek jeździ na LPG.-



Janmor ma dwa rodzaje przewodów, warte kupienia są tylko te droższe.
Do Boscha polecam jednak kable Bougicord , posiadają odpowiednie końcówki do cewki Boscha. Sprawdziłem kilka i te były najlepsze.
  
 
Cytat:
2008-01-03 00:33:25, leon pisze:
Sądzę, że w Szczecinie jest więcej sklepów.


Zapraszam serdecznie do Szczecina! Przyjedź, kup, zapłacę podwójnie! Obdzwonione wszystkie sklepy i hurtownie moto, nie mam zamiaru więcej czasu marnować żeby kupić akurat przewody z Ełku tylko potrzebowałem "na wczoraj" też dobrych. Bez komentarza!
----------------------------------------------
Zakupiłem jednak te JANMOR-y (niebieskie przewody) silnik pracuje poprawnie, wieczorem nic nie świeci w sumie jak na razie są dobre bynajmniej lepsze od poprzednich bo są całe i nie popękane.
  
 
ja jeżdżę klunkrem z lpg na janmorach-naprawdę zero problemów.
  
 
A nie wiecie, drodzy koledzy, GDZIE można dostać przewód zapłonowy z tzw "metra"???

Nie uśmiecha mi się kupować do mojego Poldka 1.4 MPI z 1996 roku kompletu za 150 PLN - wszak to 1/10 wartości samochodu.

Kiedyś, pamiętam, nie było z tym problemu, ale wtedy samochodu nie miałem.

Teraz te kable, z metra cięte wymiotło. Zmowa jakaś czy co?

Były to kable zapłonowe do samochodów, oporowe, silikonowe,
węglowe, nowoczesne, nie zwykłe miedziaki do motorów.

POMÓŻCIE, TOWARZYSZE!