Silnik krokowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuje pomocy , a mianowicie gdzie jest silnik krokowy( w e30 1989r 2,0i) czy latwo jest go samemu zdemontowac czy bede ptorzebowal mechanika...a przedewszystkim czy jak go wyjme to czy zaloze;P, z gory dziex i pozdro all
  
 
Witam kiolego.
Z wyjeciem silniczka nie ma absolutnie zadnego problemu,mozesz zrobic to sam.Mam taki sam samochod wiec jak chcesz to podesle Ci foty z opisem jak to uczynic
Pozdro
  
 
pewnie ze chcem wielkie dzieki za odpis/pozdro
  
 
Na tym schemacie nr 5 o ile się nie mylę. Ja tego wprawdzie nie robiłem jeszcze, ale nie jest to trudne. Zresztą napisz czy masz jakieś objawy hmm niepokojące np nierówne wolne obroty albo inne, bo czasem przyczyną tych wlaśnie nierównych obrotów może być coś innego, np lambda, przeplywomierz, przepustnica, popękana guma (nr 8 na tym schemacie)
pozdr
  
 
sprzeglo mam ok, co prawda musze wyregulowac jeszcze zawory ale gdyby to tylko taka byla wina to na kazdym biegu bylo by to tak samo odczuwalne i przy kazdych obrotach a to tylko na pierwszych obrotach i im nizszy bieg... to tak jakos na pcozatku dziwnie obroty rosna ..a nieprzyspiesza tak jak powinno tak jakby gdzies to gubil czytalem wlasnie gdzies o tym ze bardzo czesto sinilki krokowe w tych modelach sie zacierają
  
 
Napisz jeszcze raz po kolei co ci się dokładnie dzieje, to da się odpowiedzieć, bo tak to nie wiem czy dobrze zrozumiałem. I więcej szczegółów, bo jak nie ja to ktoś inny ci odpowie. Może ci sie sprzęgło ślizga (tfu tfu bo to wydatek) bo wtedy do póki się nie bujnie to obroty rosną a prędkość wzrasta mniej niż powinna, moze za wolno puszczasz sprzęgło, ale chyba nie.. sonda lambda? jak za wolno reaguje to silnik też sie muli ale wtedy widać to tez po spalaniu...
A zawory to sobie wyreguluj z terminem natychmiastowym, jak nie umiesz sam to jedź do jakiegis majstra tylko zeby od bmw był [30-50zł]. wiesz jakie są głowice m20, pod względem zaworów podobno też tak jest jak z tym pekaniem: wszystko cacy do póki coś sie nie spierd... Polecm artykuły ze strony toruńskiego klubu bmw. chłopaki tam opisują konkretnie co i jak.
  
 
To co piszesz to nie wygląda na silnik krokowy.
A może Ci się na lodzie ślizga.
  
 
objawy sa takie pierwszy bieg obroty rosna za szybko a nieodzwierciedla sie to w przyspieszeniu dopeiro ok 5 tys przyspiesza proporcjonalnei do obrotow drugi bieg na nizszych obrotach juz nieco lepiej ale tez jak na jedynce to co powinno byc dopiero od okolo 4 , 5tys... czasami tez na cieply silnik za 2, 3 razem odpala a na zimny zawsze za 1 szym, ...
p.s na bank to nie sprzeglo bo sprawdzilem, na zawory jestem ustawiony na jutro na 8 to powiem czy to cos zmienilo silnik krokowy tez ok... jesli chodzi o pelna diagnoze to mialem zrobiona po kupnie auta odrazu wykasowali mi bledy itp, przed diagnoza tez tak mailem po bylo troche,troche lepiej...