Własnie dostałem kielbase !!! :) [125p]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witka.
Własnie dostałem kolektor rurowy do mojego F125p
Kolektor 4-2-1 z poloneza GSi. Kosztował mnie 50zł i został kupiony w wawie przez Jania z FSO AK któremu jeszcze raz dziekuje za zalatwienie tej sprawy.
Jeszcze zbieram fundusze na zawory, uszczelki i wszelkie ustrojstwa ktore sa mi potrzebne do obróbki głowicy i gaznika do obrobionej głowicy załozymy kolektor z nowym wydechem.
niebawem fotki !!!
pozdro
  
 
koniu widze ze niezly wypasik bedziesz mial pozdrowienia
  
 
a dużo lepszy od serji jest taki kolektorek i czym się od seryjnego różni?
  
 
kolektor rurowy
cienko scienny
bardzo szybko sie nagrzewa zeby sonda lambda pracowala w swojej temp.
ma lepszy uklad rur
z tego co wiem robiony chyba przez firme micheal ?
  
 
szykuje sie ladnie upiekszona seria 1,5 ciekaw jestem czy to sie bedzie oplacac , znaczy czy taniej nie wyjdzie kupic 2,0 niz odrestaltowywac 1,5 , pozostaje mi tylko zyczyc powodzenia

ps. Koniu pamietasz ze robota przy fiacie = nerwy , czeba sie uzbroic w cos na uspokojenie (jakie ziolo)
  
 
ja tez bede robil 1,5 praktycznie od podstaw w sensie tuningowym.
Planuje maly remont + to co sie da we wlasnym zakresie zrobic
walek swiatka juz posiadam wiec zapowiada sie b.dobrze :]
  
 
wykonany jest naprawde dobrze, ma nawet sonde lambda. Ten kolektor polecił mi świątek i jest to identyczny kolektor jaki sprzedaje michael.
Zobaczymy czy coś da

Ja tam nie chce pakowac sie w dohc jak narazie do kanta, coraz mniej czesci a jak są to drogie albo trzeba szukać, to nie dla mnie. Ja chce szybkie 1500 !!!
  
 
wrzucam fotki by mountez



  
 
no ładne kiełbasy (pochromowane wyglądały by już zabójczo ), tylko szkoda maski mountiego
  
 
Cytat:
2003-05-07 22:09:24, widynek pisze:
no ładne kiełbasy (pochromowane wyglądały by już zabójczo ), tylko szkoda maski mountiego



zauwazyłes widynek ze ten kolektor zasadniczo sie rozni od tego ktory zrobił KST mimo tego ze tez jest 4-2-1 ?
  
 
Koniu misiaczku czy ten kolektor pasuje bez zadnych przeróbek, chodzi mi np. o ten otwór z boku komory silnika któredy jest poprowadzony wydech, tam nic nie trzeba wycinac?
  
 
pasuje idealnie do silnika polonezowskiego, jedynie co musze przerobic to dwururke. W silniku fiatowskim trzeba zmienic głowke rozrusznika z fiatowskiej na polonezowską
  
 
no rzeczywiście... wygląda też podobnie do tego co ma limba w 124



6.05 i 7.05 początek końca