Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() autoseba Jeep Wrocław | 2006-06-08 22:12:46 hmm... jaki silnik? ![]() |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2006-06-08 22:20:28 Z22XE, wg katalogu intercarsu pakowana do omeg od września 1999 do 2003 |
![]() autoseba Jeep Wrocław | 2006-06-08 22:26:39 ok , skąd ten klekot dochodzi .
Z góry , z dołu silnika , ze środka? Jest to ostre dzwonienie , czy tempe uderzenia? Występuje przy dodawaniu gazu , czy cały czas jak go trzymasz na obrotach ? |
![]() autoseba Jeep Wrocław | 2006-06-08 23:31:39 Mam to samo w senatorze brata , wymieniłem popychacze i dalej dwa ostatnie nie wypełniają się olejem ,a ciśnienie oleju jest w normie .
Podejżewam że jest to coś z kanałem olejowym w głowicy , bo cisnienie mierzone w bloku trzyma norme , a już w głowicy jego praktycznie nie ma , może wałek rozrządu jest na panewkach pojechany i tam jest spadek ciśnienia . Jeszcze nie miałem czasu się tym zająć , ale może wkrótce . ![]() Musisz sprawdzić ciśnienie w bloku i smarowanie wałka rozrządu czy jest wystarczające . |
![]() PEPE 3,2V6 TORUŃ | 2006-06-09 09:48:48
radzę szbko spawdzić ,bo do zatarcia wiele nie potrzeba tym silnikom. Czas po którym gaśnie kontrolka po odpaleniu zimnego motoru jest dość istotny. A to że kontrolka gaśnie wogóle nie znaczy nic. W głowicy ciśnienie może być symboliczne. |
BENNY140 OPEL OMEGA B POZNAŃ | 2006-06-09 18:48:52 Dzięki za wszystkie uwagi.
Mam pytanko jak można sprawdzić prawidłowe ciśnienie oleju na bloku? I co dalej, przedmuchać lub w inny sposób udrożnić kanały olejowe w głowicy? |