MotoNews.pl
  

Klekotanie 2.2 benzyna

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Wiem że podobne tematy były tu na forum poruszane, lecz ten przypadek jest inny. Silnik klekocze po uruchomieniu przez około 10 min. później jest dobrze, aż do gwałtownej zmiany obrotów na wyższe, znowu klekotanie. Wymienione wszystkie popychacze na nowe i bez zmian. Proszę o poradę ewentualnie sugestie co to za c.......!!!!!
  
 
hmm... jaki silnik?
  
 
Z22XE, wg katalogu intercarsu pakowana do omeg od września 1999 do 2003
  
 
ok , skąd ten klekot dochodzi .

Z góry , z dołu silnika , ze środka?
Jest to ostre dzwonienie , czy tempe uderzenia?
Występuje przy dodawaniu gazu , czy cały czas jak go trzymasz na obrotach ?
  
 
Słychać od góry, wymienione popychacze a tu nadal to samo. Jak się rozgrzeje to cichnie, ale jak dodać gazu to znowu na moment to samo klekotanie. Zastanawiam się czy to nie pompa nie podaje za małego ciśnienia, ale jak to sprawdzić?
  
 
Mam to samo w senatorze brata , wymieniłem popychacze i dalej dwa ostatnie nie wypełniają się olejem ,a ciśnienie oleju jest w normie .
Podejżewam że jest to coś z kanałem olejowym w głowicy , bo cisnienie mierzone w bloku trzyma norme , a już w głowicy jego praktycznie nie ma , może wałek rozrządu jest na panewkach pojechany i tam jest spadek ciśnienia .
Jeszcze nie miałem czasu się tym zająć , ale może wkrótce .

Musisz sprawdzić ciśnienie w bloku i smarowanie wałka rozrządu czy jest wystarczające .

  
 
Cytat:
Musisz sprawdzić ciśnienie w bloku i smarowanie wałka rozrządu czy jest wystarczające .





radzę szbko spawdzić ,bo do zatarcia wiele nie potrzeba tym silnikom.

Czas po którym gaśnie kontrolka po odpaleniu zimnego motoru jest dość istotny.
A to że kontrolka gaśnie wogóle nie znaczy nic.
W głowicy ciśnienie może być symboliczne.
  
 
Cytat:
Musisz sprawdzić ciśnienie w bloku i smarowanie wałka rozrządu czy jest wystarczające .





radzę szbko spawdzić ,bo do zatarcia wiele nie potrzeba tym silnikom.

Czas po którym gaśnie kontrolka po odpaleniu zimnego motoru jest dość istotny.
A to że kontrolka gaśnie wogóle nie znaczy nic.
W głowicy ciśnienie może być symboliczne.
  
 
Dzięki za wszystkie uwagi.
Mam pytanko jak można sprawdzić prawidłowe ciśnienie oleju na bloku? I co dalej, przedmuchać lub w inny sposób udrożnić kanały olejowe w głowicy?