MotoNews.pl
  

Regulacja ręcznego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

jak mogę wyregulować ręczny w mk VI?... juz doszedłem do tego, że od strony kabiny nie idzie ...

pozdrowki
  
 
Cytat:
2007-05-04 18:32:50, LUXus pisze:
Witam, jak mogę wyregulować ręczny w mk VI?... juz doszedłem do tego, że od strony kabiny nie idzie ... pozdrowki


Trzeba niestety wczołgać sie pod auto. Na lince od spodu jest regulacja
  
 
Wjedz na kanał, wejdz pod auto, znajdz linke ręcznego. W pewnym miejscu rozgałęzia się ona na dwie linki, jest taki trójkąt. Przed tym trójkątem są dwie plastikowe nakrętki zabezpieszone plastikowym bolcem. Wyciągasz bolec, rozkręcasz nakrętki i kręcisz jedną częścią aby linka się naciągła. Pozniej kontrujesz drugą, zabezpieczasz bolcem i jest ok.

Nim sie za to wezmiesz radze udac się na jakąs szutrową drogę, rozpędzic sie do 20 km/h i zachamowac na maxa. Zobacz czy tylne koła zostawiły ślady, bo jeśli nie hamują to wymiany masz szczęki. A jak zaczniesz modzić z linką ręcznego i dojdziesz do wniosku ze to nie wina naciągu linki tylko szczęk i zapomnisz popuścić linki przed wymianą to tylko sobie życie utrudnisz. Ja tak zrobiłem, w momencie gdy zdjąłem stare szczęki przypomnialem sobie ze nie popuscilem linki... wiadomo starysz szczęk mi sie nie chcialo spowrotem montować więc musiałem auto postawic na kobyłkach i wczołgać się pod nie. Dodatkowa zbędna robota


Pozdrawiam
  
 
wielkie dzięki za odpowiedź ... co do szczęk, to podejrzewam, że są w pożądku, bo ręczny łapie, tyle, że na samym końcu, dlatego myśle, że to kwestia naciągnięcia linki... w weekend skocze na osiedlowy kanał i spróbuje coś wymodzić zgodnie z Twoim opisem ... pozdrowki