Czy czasem nie przegiołem???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siemka, to jest mój dziewiczy post więc proszę za wyrozumiałość, otóż dałem głowiczke do zrobienia - starego typu z tą okrągłą komorą spalania i będzie splanowana -4mm od wymiaru nominalnego. Jak myślicie jak to będzie jeździło przy wysokim wałku? Oczywiście wszystkie prace związane ze zrobieniem głowiczki w środku zrobione. Czekam na wasze info, otóż malca chce na trase przede wszystkim i do miasta do odjechania od świateł, poza tym ile stoczyć koło zamachowe z tym szerokim wieńcem, planuje tak wagowo 4,5-5kg, teraz waży 7,30kg. Oki czekam na info, pozdrawiam
  
 
o prosze...a pan czego tu szuka
  
 
Czyli co mam zniknać i dawać postów??? Bo nie wiem już.....i dlaczego??
  
 
nie zapomnie=j o frezach w tlokach
  
 
A od kiedy to tak jest że zaworek walnie o tłok, aha ten mit o 3mm czy powyżej, już lookałem....nie ma takiej możliwości.....
  
 
Cześć.
Jesli chodzi o koło zamachowe to moje też tyla ważyło.Stoczyłem je 8mm czyli do masy 5.45 kg. Jesli stoczysz do samego wieńca powinieneś otrzymać swoją wagę. a do głowicy sie nie wypowiadam.Pozdrawiam.
  
 

Moje wazy 4,72 kg.
Wczoraj na wadze elektronicznej zwazyłem.
Swoja droga ja splanowałem 3 mm głowice.
Bałbym sie 4 mm
  
 
Czego się bać, 4mm co ty mam nadzieje że jak nie będe piłował to wytrzyma, poza tym koło spoko też chce mieć taką wagę.....
  
 
Cytat:
2003-04-27 09:22:00, DaymoN pisze:
Czyli co mam zniknać i dawać postów??? Bo nie wiem już.....i dlaczego??



przeciez tyle czasu cie nie było po przeniesieniu forum f&f na inny serwer, wolałes tuning.pl, tam ci chlopcy juz nie potrafią pomoc ?
rób co chcesz ale pamietam co pisales razem ze scieburowem zebysmy sie przeniesli na swoje nowe forum a tu ( forum.tuning.pl ) nie pisali, a teraz sam sie tu przybłąkałes
pozdro
z mojej strony EOT
  
 
Panowie 3mm to mało do wyczynowych wałków ja dochodziłem kiedyś do 9,5mm poważnie hehe i tłoki dochodziły w GMP na równo z cylindrami .Opór spręzanie i buuuuuuuuuuut .Nie ma dokładnej definicji tyle i tyle.Tak samo z organizmem człowieka jeden zje to samo a wiecej przytyje .To są próby ,prace,próby ,prace,także nie tam że raz sie złozy i jest git trzeba cały czas go dokręcać .
Pamietajmy że np odciaganie bocznej ścianki przy ssącym tez nam powieksza komore i trzeba to wziąć pod uwagę po warto sporo tam wybrać a więcej splanować w to miejsce.Tak samo nagar który sie osadza w komorze zmniejsza ją z czasem i sie głowica bardziej grzeje.Niuanse i małe szanse raz złozyć

[ wiadomość edytowana przez: Darallye dnia 2003-04-27 16:40:34 ]
  
 
Nio więc głowica dokładnie 4,30 zebrana, mam nadzieje że będzie mi to spoko chodziło i power będzie...pozdrawiam
  
 
A jaki masz wałek i od kogo?i co masz jeszcze zrobione w tej głowicy ? opisz swój silnik
  
 
Wiesz mój silnik jest i wałek kiedyś był nawet powodem do kłótni ponieważ pytałem jak dobrać wszystko...ale spoko mam nadzieje że mnie nie zabiją...Nawiew z kratki do wentylatora, pod filtrem dziura na średnicy puszki, filtr sportowy, wywalony ten lejek, rura od 600 zamiast tłumika szmerów, robi się dynamizator przez specjaliste od tego, gazior po Chojnackim (polerka dyfuzora, rurka emulsja szczelinowa, jego dysze paliwa/powietrza/ustawienia pływaka), głowica od pana Kałuży po tuningu do sportu(-4,2mm w dół od nominału, reszta też porządnie zrobiona, zawory seria i kupa jeszcze rzeczy, poza tym wałek 555 Kałuża jak mówił Chojnaś ideał do sportu.... No to wszystko jak cosik jeszcze to napisze....

-=!!! Maluch Respect !!!=-
Czuczu Fan CLub - pachołki rulezz ;d

[ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2003-05-01 08:53:31 ]
  
 
proponuje strumionke do tego dolotowa RC,pokombinowac z fazami rozrządu , mozna by głowice dopręzyc bardziej jesli sie ścigasz . Jak bedziesz składał dokręć momentem 60Nm
  
 
O spoko, ale strumionka to dla mnie ściema....i tyle......wole cosik zrobić typu dynamizator przepływu. Pozdro...
  
 
Strumienica typu RC jest bardzo dobra Polecam!!!
  
 
Nie mam pod filtrem nic, czy przez to nie nastąpi czasem zubożenie mieszanki i przegrzewanie się głowicy? Jeśli planujemy 1mm to o ile wzrasta temperatura? Pozdrówka
  
 
coś kiedyś czytałem że 1mm ~ 15stC
słyszałem że dość dolidnie temperature spalin obniżaja magnetyzery
ale nie te polskie badziewia tylko te zapinane na dolot i paliwko
one sa opatentowane i nazywają sie magnetizer
u szwagra elegancko sie spisują (ma na autko na wtrysku)
no i magnetyzery usuwają ten nagar z głowicy przez co zmniejsza sie temp. silnika
mit czy prawda - przekonajcie sie sami
  
 
Ale dla mnie magnetyzery na dolot i paliwko too much money wole cosik innego kupić. Czyli kurde o 60 stopni wzrośnie mi temperatura, no troszkę jest a poza tym mam gazior po Chojnackim i mam nadzieje że nie jest tam zubożenie mieszanki jak myślicie zda to egzam i nie rozwale głowice od przegrzania??? A jaki lać tani a dobry olej.....

-=!!! Maluch Respect !!!=-

[ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2003-05-02 07:25:08 ]
  
 
Cytat:
słyszałem że dość dolidnie temperature spalin obniżaja magnetyzery

[...]

u szwagra elegancko sie spisują (ma na autko na wtrysku)
no i magnetyzery usuwają ten nagar z głowicy przez co zmniejsza sie temp. silnika



No i jeszcze świetnie ciążę usuwają

nmsp

K.Y.