MotoNews.pl
  

Regulacja gaźnika CONV - PROBLEM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie wszystkich szanownych klubowiczów.

Mam problem z moim gaźnikiem w ponym. Silnik 1.5 zasilanie konwencjonalne. Jak go wyregulować? Gdzie jest regulacja składu mieszanki, regulacja dyszy wolnych obrotów itp...??? Nawet w Shop Manualu nie ma nic napisane na ten temat.
Moje autko bardzo trudno zapala już w temperaturze poniżej +20 stopni C. Mam nowe świece, przewody i zapłon ustawiony na lampę stroboskopową.
Jeszcze jednym objawem jest to że przy uruchomionym już zimnym silniku nagłe wciśnięcie gazu powoduje natychmiastowe zgaszenie silnika. Myślę że mogą to być też zanieczyszczone dysze główne paliwa ale (wstyd się przyznać) pojęcia nie mam które to są!!! Na ciepło problem znika.

Jeśli możecie to pomóżcie mi się z tym uporać bo jesień już nie długo i znowu będę miał problem z zapalaniem.
  
 
Przewertowałem wszystko i znalazłem coś o SAS1, SAS2, SAS3 i MAS. MAS to regulacja składu mieszanki . Jednak gdy dziś z rana uradowany że wiem gdzie co i jak zacząłem regulować ze smutkiem stwierdziłem że gaźnik w ogóle nie reaguje na pokręcanie śrubką. Zapamiętałem na wszelki wypadek ilość obrotów, które zrobiłem ale nic to nie dało...
W dużym fiacie było inaczej. Wszystko było jasne i wiadome. Gaźnik fiatowski przynajmniej reagował na kręcenie śrubami regulacyjnymi.

Dalej nie wiem co z tym zrobić...