Luzy na kołach, 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem, zmieniłem zwrotnice, bo miała luz, po zmianie luz nie zniknął zupełnie, a po jakimś tygodni się powiększył i mam już ok 1,5cm luzu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jutro bede coś z tym robił bo strach jezdzić ale mam prośbe o rade: jak ustawić luzy łożysk?
Mam taki opis jak tego dokonać kluczem dynamometrycznym ale nie wyszło mi to za bardzo, ma ktoś jakieś konkretne pomysły?
  
 
Ja zawsze dokręcałem maksymalnie śrubę. Dopiero po kilkudziesieciu kilometrach jak sie ułorzyło łożysko to ewentualnie poprawiałem.Ale nigdy nie było potrzeby ponownie rozbierac. Nie grzało sie ani nie miało luzów. Oczywiście dokręcić z umiarem i wyczuciem.
  
 
sprawdz czy nie masz luzu na przegubie kulowym od układu kierowniczego.Dokręcasz śrube pisty do oporu i odkręcasz około 100 stopni i blokujesz .
  
 
sprawdz czy nie masz luzu na przegubie kulowym od układu kierowniczego.Dokręcasz śrube pisty do oporu i odkręcasz około 100 stopni i blokujesz .
  
 
a sam regenerowałeś zwrotnice ???
może jest źke złożona ja raz takie kupiłem i poprzejechani trzech kilometrów lipa była bo ktoś mi wcisnął badziewie które trzymało sie na smarze
  
 
Zwrotnice kupiłem po regeneracji, a wogóle ta mam przedni zawias tak wyrąbany ze aż strach jezdzić same luzy i cholera wie na czym