rejestracja
|
zaloguj się
Strona główna
Reklama w portalu motoryzacyjnym
Kontakt z nami
Auta nowe
Ceny nowych samochodów
SUV | Crossover
Hybrydy | Elektryczne
Terenowe | Pick-up
Kombi
Sportowe
Vany
LPG | CNG
Kombi Van | Bus
Dostawcze
Auto Blog
Premiery samochodów
Rynek Premium
Samochody koncepcyjne
Hybrydowe | elektryczne
Auta sportowe
Targi motoryzacyjne
Tuning
Auto Testy
Oceń swoje auto
Opinie o samochodach
Testy samochodów nowych i używanych
Pierwsze jazdy
Wiadomości
Bezpieczeństwo | Testy EuroNCAP
Prezentacje | Premiery
Rynek motoryzacyjny
Motorsport
Targi motoryzacyjne
Tuning
Forum motoryzacyjne
Ogólnie o motoryzacji
Kultowe auta PRL
Instalacje LPG | CNG
Car Audio
Forum marki FSO
Ford Escort FanKlub
Renowacja nadwozia
OC/AC | Finanse
Umowy, wnioski i inne przydatne druki
Co warto wiedzieć o ubezpieczeniach?
Auto Galeria
Strona główna
Forum
Ford Escort FanKlub
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Drązek kierowniczy - wymiana
Główne forum
Regulamin
Użytkownicy
Wasze samochody
Szukaj na forum
LPG, CNG, Autogaz Forum
dołącz do klubu
klubowicze
samochody
Drązek kierowniczy - wymiana
Moderowane przez:
Karolyna
,
Kleszczak
,
kylo32
,
michno45
,
zsmarti
Forum
»
Ford Escort FanKlub
«
Starszy wątek
|
Nowszy wątek
»
Sortuj wg daty:
rosnąco
malejąco
panbert1
FE mkVII 1.8 TD kombi
Wawa
2006-09-14 11:42:38
^
Witam
Czy przy odkręcaniu drążka kierowniczego trzeba w jakis sposób blokować maglownicę, czy sie sama blokuje.
Cos mi tam puka, wymieniłem juz końcówkę drążka, jest troche lepiej ale dalej puka.
Pozdro
mss
Sympatyk FEFK
Augustów
2006-09-14 12:46:22
^
co masz na myśli pisząc "blokować maglownicę"
Forum
»
Ford Escort FanKlub
«
Starszy wątek
|
Nowszy wątek
»