Tuning Rovera 1,4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
...ma ktos pomysl co mozna przerobic w nim...pasuje kolektor od rovera 1.6?-jest z tym duzy problem przzy montazu?
  
 
Rozmawiałem z właścicielem szrotu w Iganiach o kolektorze wydechowym rurowym z 1,6 Rovera. Stwierdził że nie będzie pasował do poldka. Podobno jest wygięty pod innym kątem. Co do przeróbek tego kolektora to bez przymierzenia nie da siętego ocenić.
Co do samego tuningu to jest on dość drogi i raczej do zrobienia tylko u profesjonalistów. Samemu możesz próbować poprawić dolot powietrza i cały wydech.
  
 
Najlepiej przy silniku rove zmienić chipa ale jest to kosztowne 5900zł ale daje 160KM
  
 
To bardzo Ciekawe na wolnossacym silniku, z mocy 103 na 160 za pomoca chipa ? Z turbawka 160 niemam problemu ale za pomoca samego chipa nie uzyskamy 160 konikow.
  
 
Ja przy okazji remontu silnika planuje polerkędolotów i wydechu. Ciekawe co to pomorze. Ale jeśli naprawa tego motorku przekroczy 2000zł to zacznę się zastanawiać nad 1,6 16V. A wtedy drżyjcie wszystkie 2.0 .
  
 
U mnie gość się bawił z polerką głowicy 2 tygodnie. Co do polerki kolektora wydechowego to zapomnij - jest nie polerowalny przez wzgląd na swoją konstrukcję i kształt jak go zdejmiesz to zobaczysz o co chodzi. Lepiej poszukać od 1,6 albo 1,4 tylko z silnika montowanego w ROVERZE a nie Poldku. Jest spawany z rur i pasuje do głowicy a poza tym jak nie będzie coś pasować to łatwiej to przerobić i przespawać niż bawić się z tym żeliwnym badziewiem. Z resztą kolektor najbardziej dławi ten silnik i przeróbki wydechu w przypadku tego silnika należy zaczynać od modyfikacji kolektora wydechowego, bo cała reszta to się dla mnie trochę mija z celem przy oryginalnym kolektorze wydechowym.
Kto nie wierzy to zapraszam na prezentację mam takie dwa w piwnicy można przyjechać i pooglądać Dla ciekawych to powiem że przekrój końcówki kolektora ( w miejscu gdzie łączy się z "portkami" ) jest podzielony żeliwną ścianką na pół po swojej średnicy ( nie wiadomo po co) a przekroje tych połówek są takie że nie wsadzisz nawet dwóch palcy (przynajmniej moje się tam nie mieszczą).
  
 
Racja za 5900 widziałem przeróbkę 1.4 ale miał turbinę od 525tds jakoś dopasowaną ....zdaje się że coś takiego zrobił V-tech Tuning. Podobno fura jeździła niesamowicie. Oczywiście chip również był zmieniony.
  
 
Cytat:
2003-04-14 23:34:36, Maciej_Wisniewski pisze:
Najlepiej przy silniku rove zmienić chipa ale jest to kosztowne 5900zł ale daje 160KM



Bajery rovery za piątkę cztery

Który chip daje 55 procentowy przyrost mocy ???

Jak jest taki, to ja poproszę dwa
  
 
Cytat:
2003-04-15 14:34:03, Janio pisze:
Bajery rovery za piątkę cztery

Który chip daje 55 procentowy przyrost mocy ???

Jak jest taki, to ja poproszę dwa


I gdzie ty je wsadzisz do tego swojego GLe
Jeśli chodzi o kolektory to rozmawiałem z kolesiem z Igań i powiedział że bez przerobki napewno nie będzie pasował kolektor rurowy z rovera . Pozatym nie wiem czy dałoby się to przerobić jakoś. Ale polak potrafi więc trzeba czekać na efekty.

POLONEZ nie umiera nigdy

[ wiadomość edytowana przez: Bocian_s_313_PTK dnia 2003-04-15 15:24:48 ]
  
 
Moze swinke znaczy piggy-backa

pozdr
  
 
Cytat:
2003-04-15 14:52:36, Bocian_s_313_PTK pisze:
I gdzie ty je wsadzisz do tego swojego GLe
(...)


Wsadzę do Cieniasa siostry
--------------
FSO Auto Klub.
Są powody do dumy.

  
 
Cytat:
2003-04-15 09:38:57, Bocian_s_313_PTK pisze:
Ja przy okazji remontu silnika planuje polerkędolotów i wydechu. Ciekawe co to pomorze. Ale jeśli naprawa tego motorku przekroczy 2000zł to zacznę się zastanawiać nad 1,6 16V. A wtedy drżyjcie wszystkie 2.0 .



Już sie boję.
  
 
Cytat:
2003-04-15 17:16:23, Janio pisze:
Wsadzę do Cieniasa siostry


A co ma 700???
---------------
Pozdroofka
Niskopienny Górol z pod gór Świętokrzyskich!!!
Chlopak z HydeParku i jego GSI
  
 
Zartujesz chyba.

Oczywiście 900

--------------
FSO Auto Klub.
Są powody do dumy.

  
 
Crazy-FSO wlasnie szukam zdjec tego poldka z turbawka od Betki, niestety zaginely na zepsutym dysku hdd. Moze ktos ma te zdjecia i by sie ze mna podzielil?

fsoak@wp.pl
  
 
Cytat:
2003-04-15 21:47:36, Janio pisze:
Zartujesz chyba.

Oczywiście 900


W 1100 byłby lepszy efekt.

--------------
POLONEZ nie umiera nigdy
  
 
Cytat:
2003-04-15 21:47:36, Janio pisze:
Zartujesz chyba.

Oczywiście 900


Tozto istny potwor na 4 kolach


Pozdroofka
Niskopienny Górol z pod gór Świętokrzyskich!!!
Chlopak z HydeParku i jego GSI
  
 
Cytat:
2003-04-15 14:01:41, arturw pisze:
U mnie gość się bawił z polerką głowicy 2 tygodnie. Co do polerki kolektora wydechowego to zapomnij - jest nie polerowalny przez wzgląd na swoją konstrukcję i kształt jak go zdejmiesz to zobaczysz o co chodzi. Lepiej poszukać od 1,6 albo 1,4 tylko z silnika montowanego w ROVERZE a nie Poldku. Jest spawany z rur i pasuje do głowicy a poza tym jak nie będzie coś pasować to łatwiej to przerobić i przespawać niż bawić się z tym żeliwnym badziewiem. Z resztą kolektor najbardziej dławi ten silnik i przeróbki wydechu w przypadku tego silnika należy zaczynać od modyfikacji kolektora wydechowego, bo cała reszta to się dla mnie trochę mija z celem przy oryginalnym kolektorze wydechowym.
Kto nie wierzy to zapraszam na prezentację mam takie dwa w piwnicy można przyjechać i pooglądać Dla ciekawych to powiem że przekrój końcówki kolektora ( w miejscu gdzie łączy się z "portkami" ) jest podzielony żeliwną ścianką na pół po swojej średnicy ( nie wiadomo po co) a przekroje tych połówek są takie że nie wsadzisz nawet dwóch palcy (przynajmniej moje się tam nie mieszczą).


masz kogos kto sie zna na tym? moj znajomy ma mi zalatwic korektor od 1.6 16V...zobaczymy czy zalatwi jak takno to bedzie jzu smigac
  
 
Tak mam, robił mi to kumpel który prowadzi serwis motocykli japońskich, wziął 250 zł za polerkę (tak po znajomości).
  
 
Cytat:
2003-04-17 16:11:22, arturw pisze:
Tak mam, robił mi to kumpel który prowadzi serwis motocykli japońskich, wziął 250 zł za polerkę (tak po znajomości).


mam nadzieje, ze wiecej w razie czego nie wezmie ...duza jest roznica ? bo zastanawialem sie co pierwsze zrobic super twarde zawieszenie czy ten korektor? Z tego co wiem 0-100km/h mozna urwac nawet 0.9 sek z twardym zawieszeniem(mierzxone Gtechem w corolli przed i po super utwardzeniu-wyniki powtarzaly sie)