| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-01-27 19:37:25 Cena jest mocno atrakcyjna. W 3miescie do gaznika w miejsce kola ceny zaczynaja sie od 1500. Ale ja bym byl ostrozny z takimi okaziami |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-27 19:40:08 |
BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2003-01-27 19:42:28 Za 1200 to napewno jest instalka bez kompa czyli na srube.Ja u siebie w Kombiaku zaplacilem 1900 za instalke.Jest z kompem, sama sie przelacza, wygodna w obsludze.Ale nic przy niej nie moge samemu wyregulowac tylko musze za kazdym razem jechac do gazownika.A jak masz srube i troche pojecia to sam mozesz sobie regulowac doplyw gazu.Ponoc do jednopunktu mozna zalozyc instalke bez kompa do wielopunktu jest gorzej, chociaz voyteck ma u siebie w Gsi instalke na srubeJa mam usiebie butle po boku i nawet jestem zadowolonytylko troche jest mala wchodzi 32 litry ale teraz jest stacji bardzo duzo wiec to zaden problem.Cala instalacja Lovato polecam.Wybor nalezy do Ciebie. |
Vper PN Caro 1.6 GSI Sokoły | 2003-01-27 22:04:42 Jestem nowy na forum, dlatego na początek witam wszystkich użytkowników tej witryny.
Od dokładnie roku jeżdżę Caro 1.6GSI na gazie. Instalacja LOVATO - bez komputera, zbiornik toroidalny (w kole). Rok temu zapłaciłem za tę przyjemność 1450 zł. w Siedlcach. W tym czasie przejechałem ok. 30.000 km na gazie nie zaglądając instalacji. Jedyny problem to zacięty zawór, który nie wyłączał dustrybutora w czasie tankowania. Jako użytkownik nie polecam komputera. Moim zdaniemw Polonezie to zbędny wydatek. Co do ceny, to 1200 zł. dzisiaj, to cena "normalna" (przynajmniej w podlaskiem), przy założeniu że instalacja jest oczywiście bez komputera i ze zwykłym zbiornikiem. Pozdrawiam Vper |
nitro Essie Mk V Wodzisław Śląski | 2003-01-27 22:46:52 Kup to na co cie stac.Mysle ze warto montowac instaacje firmy LOVATO.Komputer tez sie przydaje.Jak masz kase to wybierz zbiornik zamiast kola zapasowego. |
Japa Ostrowiec Sw. | 2003-01-28 10:30:19 wielkie dzieki za wskazowki
czy zbiornik toroidalny jest tak wygodny skoro i tak kolo musi lezec luzem w bagazniku ? |
![]() NoBo SC Sporting 1.1 SEICENTOMANIA! | 2003-01-28 13:56:10 ja mam też instalkę LOVATO bez kompa.mam 1,6GLI. W jedno punktowym poldku nie jest konieczna instalka z kompem.wszystko zależy od kasy. ja założyłem LPG w grudniu 2001 i przejechałem 22000 km i nie miałem żadnych problemów!!zapłaciłem 1400zł.
a cena 1200 jest całkiem realna bo wszystko zależy od regionu i człowieka u którego się zakłada. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-01-28 14:20:28 Ja mam 1.6 na jedno punkcie i założyłem gaz bez kompa.Nic się nie dzieje,instalacja Lovato z butlą w kole(polecam to rozwiązanie) kosztowała mnie 1800 zeta z tym że na prowincji w Gdańsku chcieli pare stówek więcej |
lipek Polonez kraków | 2003-01-28 15:49:13 ja zalozylem w maju 2002 instalke lovato bez kompa z butla w kole za 1500zł, 1.6GLI 1995rok. Przyspieszenie na gazie mam takie jak na benie przy czym jest to okupione spalaniem 13l/100km+benzyna.
Instalacja z kompem nie pozwoli prawdopodobnie na wczesniejsze przelaczenie na gaz. Ja obecnie przelaczam juz przy temperaturze parownika rzedu 5-10 stopni (mam termometr) ale byc moze twoj bolid lepiej sie nagrzewa niz moj. Jedna z wad instalacji bez kompa (ale byc moze wystarczy tu tzw. emulator) jest okresowe zapalanie sie Check Engine. Nie wiadomo przy tym czy usterka wynika z jazdy na gazie czy tez jest to inna usterka silnika ktora wystapilaby tez przy jezdzie na benzynie. Polecam 3 pozycyjny przelacznik: automat, gaz, benzyna. Butla w kole jest OK przy czym kolo w bagazniku jednak przeszkadza. Rozwiazaniem jest byc moze spray do naprawiania defektów (patrz ostatni AŚ) lub mniejsze kolo zapasowe ustawione pionowo. Slyszalem tez ze przy butlach w kole jest problem z odbijaniem zaworu przy tankowaniu - ja tez to mam, ale byc moze to kwestia regulacji - ja zawsze tankuje 40l. W ostatnim AŚ jest napisane ze obecnie mozna przekladac instalacje z auta do auta !!! tylko musi ona spelniac obowiazujace przepisy. Moze da sie dogadac z warsztatem i zalozyc jakas instalke ze szrotu za pare stowek. Pozdrawiam, lipek |
Japa Ostrowiec Sw. | 2003-01-28 16:07:32 no wiec chyba jest cos w tym co pisze NoBO, nt roznych cen w roznych regionach, bo znalazlem warsztat blizej siebie z ta sama cena, instalacja polecana przez Was czyli firmy Lovato,
jutro jade z kumplem, ktory okazal sie znajomym wlasciciela warsztatu wypytac szczegoly, sprobowac cos wytargowac, bo narazie tylko telefonicznie gadalem pozdrawiam |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-28 17:59:22 Co do rodzaju zbiornika to polecam w kole. Niby zapasówka leży, można włożyć za siedzenie kierowcy, mozna zapiąc pasem gumowym, ale zawsze coz można z nią zrobić. Jak masz butlę na stałe to jak masz coś do przewiezienia to już kicha. A tak podłoga bagażnika płaska, a koło zawsze możesz wstawić bokiem, na pion, na górę bagażu za oparcie. Ja mam walec na oparciu kanapy i przerąbane, teraz śa jeszcze małe zbiorniczki (32l) i pasują na prawy bok błotnika |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-01-28 20:44:53 Mam zwykłą instalacje, PF125p gaźnikowy, bez kompa firmy Landi Renzo. I po pół roku użytkowania gazu dwie rzeczy uważam za najwazniejsze. Ot takie pierdułki:
1. Zeby od instalatora dostać całą homologację na instalacje gazu i butlę (obie oddzielnie). Ta pierwsza musi mieć hologram. Bez tego nie chcieli mi wstęplować gazu w dowód rej. 2. Zeby był jakiś sensowny wskaźnik albo poziomu gazu w butli albo chociaż rezerwy. Ja mam samą rezerwę i tak świeci przy full i za nic nie moge wyregulować. A fajnie tak jechać i wJeżdżę na licznik... |
Japa Ostrowiec Sw. | 2003-01-29 15:33:30 juz wszystko wiem dzieki koledze udalo sie cene ustalic na 1150 przy butli 40l montowanej z boku bagaznika alternatywa polecana przez Was jest doplata do butli 100 zl zamiast kola, ale ostrzezono mnie, ze w takim przypadku zachodzi potrzeba wyciecia "garbu" ktory znajduje sie pod kolem zapasowym i ponoc mimo konserwacji robi sie dosyc pozywne miejsce dla rdzy, komputer - 300 zl, ale jak pisalem raczej nie jestem zainteresowany instalacja firmy Lovato tak wiec m in dzieki Wam zdecydowalem sie i po niedzieli jade zalozyc |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-29 16:36:51 Pierwsze słyszę o wycinaniu blachy podłogowej pod koło zapasaowe żeby zainstalować zbiornik. To chyba jakiś kowal a nie gazownik. Może jeszcze trzeba wyklepać błotnik i nadkole żeby wsadzić reduktor??? |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-01-29 16:37:13
Mam butlę w kole i nic nie trzeba było wycinać. Zależy kto zakłada i czy mu się chce. |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-01-30 00:17:48 Chyba chodzi o ten wspornik do którego przykręca się śrubą koło zapasowe aby nie przemieszczało się podczas jazdy. |