| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2006-10-10 18:45:59 Z czyms takim to wal na strony jakiejs polibudy.Tutaj mozemy powiedziec jak wymienic sprezyne. |
gsmx Mława | 2006-10-11 13:49:03 nie potrzebuje dokładnych danych chodzi mi o wartosci przyblizone nie musza być dokładne chodzi o to zebym np.K -
nie obrał np.10 N/m, a w samochodzie prawdziwym bedzie np. 60 |
pin555 Lesniczy GT :-) Gliwice | 2006-10-11 22:38:47
Dane, ktore podalem sa autentyczne
Subaru Forester S-Turbo MY99. Jesli gdzies jeszcze znajdziesz parametry amorow - masz komplet. Tylko, ze bardzo trudno dowiedziec sie czegos o sile tlumienia amortyzatorow niestety... Sila tlumienia jest zreszta zmienna, w zaleznosci od predkosci ruchow tloka. I to nieliniowo. Jak chcesz, to z kolei twarde, obnizone sprezyny do tego samego modelu maja np. 35N/mm przod i progresywne 19-31N/mm tyl. (Generalnie przyjmuje sie, ze twardosc tylu to okolo 80% twardosci przodu) Mysle, ze srednio dla tych sprezyn mozesz przyjac sile tlumienia amortyzatora okolo 150-300Nm/s, dla predkosci ruchu 0,2m/s, bo takie dane znalazlem dla amora Whiteline, ktory powinien pasowac do powyzszych sprezyn. (czemu to poszlo do offtopic? nie techniczne jest?) Leszek [ wiadomość edytowana przez: pin555 dnia 2006-10-11 22:40:43 ] |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2006-10-11 22:49:29 Uważam ze nie ma to za wiele wspólnego z Toyotą...
Pewnie, że można wymienić się informacjami i podyskutować dlatego nie usuwam. A jak zejdziecie na tojki to znów przeniose |
pin555 Lesniczy GT :-) Gliwice | 2006-10-12 00:42:07
Nie przeszkadza mi to ze watek zostal przeniesiony, tylko co moze byc bardziej technicznego?
Ze wzgledu na podobienstwo mas, w Carinie na przyklad daloby sie taki zestaw zamontowac (ale trzeba uwazac na jezyk w czasie jazdy)
Pozdrawiam, Leszek |
gsmx Mława | 2006-10-16 11:56:01 Dziekie wielkie za wszystko
ja bede rozpatrywał tylko przednie zawieszenie bo to bedzie model w 2D hmmm tylko nei wiem czy w zwiazku z tym że nie biore pod uwage tylniego zawieszenia musze o polowe zmniejszyc mase samochodu??? nei wiem jak takie siły sie rozkładają.
|
pin555 Lesniczy GT :-) Gliwice | 2006-10-16 21:18:53
To zawieszenie WhiteLine to taki beton, ze w sumie wszystko jedno czy dwa czy cztery kola Dla bezpieczenstwa obniz o 200kg mase auta (do 1250kg np.). W wersji na cztery kola bedziesz mial DTM'a prawie A w wersji na dwa kola - normalne auto.
Pozdrawiam, Leszek |