[126]Przerywa na 3 i 4 biegu a czasami na 2.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprawa wygląda tak.Auto jeździ dobrze ale ma problemu z paliwem chyba.Kupiliśmy nową fabryczną pompe + nową podstawke.Podstawke splanowałem , złożyłem wszystko do kupy.Odpalił w filtrze pojawiło się full paliwa.Ale dzisiaj po przejażdżce znowu zaczoł przerywać.W filtrze wilgotno i jakieś resztki benzyny.Co to może być??Popychacz starty/zatarty , starta krzywka na wałku?.Z góry dzięki za wszelką pomoc.
  
 
Muł w baku?
  
 
ale czy wtedy by jechał dobrze na 1i2??
Acha i dzieje się to w zakresie 4-5tyś obr.


[ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2006-11-05 18:40:25 ]
  
 
to jest maluch znaczy to moze byc wszystko po kolei od baku az po gaznik. wez sobie wezyk ktory odprowadza nadmiar paliwa pusc do butelki i zobacz ile sie tego tam leje i czy na wolnych przy 7 tys dalej cos leci. jak tak to raczej watpliwa sprawa z pompka i bakiem, a dziury bym szukal w gazniku czy dolocie i innych pierdolach . ale ja sie nie znam
 
 
hhmmmm ale jest taki motyw że paliwa nie ma w filtrze.
  
 
sciągnij węzyk paliwowy z gaźnika , ten zasilający i zassaj se ustami paliwka i obserwuj czy sie cofa do zbiornika czy nie. co z tego ze to nowa pompka moze już umarła?? moja nie zrobiła nawet jednego kilometra, ba, nawet nie odpaliłem bo okazała sie wadliwa
  
 
proponuje zaworek kupić który zapobiegnie cofaniu sie paliwa
  
 
Cytat:
2006-11-05 18:54:32, mateuszc pisze:
hhmmmm ale jest taki motyw że paliwa nie ma w filtrze.



powiem Ci ze u mnie w filtrze jest bardzo malo paliwa zawsze , a nadmiar idzie i to grubo spowrotem do baku.
 
 
ale najdziwniejsze jest to że po założeniu pompki i odpaleniu filtr był cały
  
 
kiedys w maluchu miałem taki przypadek na elektrycznej pompce, że tak mocno zasysała paliwo z baku ze króciec w baku i jego sitko tamowały przepływ paliwa i w przewodach non stop pojawiały sie bąbelki powietrza az do zaciśnięcia sie węzyka samego w sobie, dopiero wywalenie sita i zmiana węzyków na grubsze dala jakiś miarodajny efekt
  
 
okej to wytargam bak we wtorek i zobacze czy to to.
  
 
nie zapomnij pourywać szpileczek trzymających to całe urządzenie w zbiorniku
  
 
sie smiej, mi juz dwie szpilki powiedzialy ze koncza wspolprace
  
 
Cytat:
2006-11-05 19:14:39, mateuszc pisze:
okej to wytargam bak we wtorek i zobacze czy to to.



nie wiem jakie tam masz przewody paliwowe, ale jak cos to wymien na jedyne sluszne te czarne zbrojone
 
 
Cytat:
2006-11-05 20:16:50, piot21 pisze:
sie smiej, mi juz dwie szpilki powiedzialy ze koncza wspolprace


mi kilka odmówiło i musiałem bak wymienić
  
 
Cytat:
2006-11-06 08:00:12, comar pisze:
nie wiem jakie tam masz przewody paliwowe, ale jak cos to wymien na jedyne sluszne te czarne zbrojone


ludzie nie zakladajcie tych akwariowych przezroczystych to samobujstwo
  
 
Panowie sprawa ma się tak byliśmy na testach auta , wytargany i wyczyszczony bak , zmieniony filtr paliwa , nowa pompka , problem przerywania jest dalej ale co dziwne znika wtedy kiedy zagniatam przewód z baku tak aby opróżnił się filtr do zera , po puszczeniu zagniecionego przewodu filtr się zapełnia w 3/4 , krótka przejażdżka I ,II , III bieg i zaczyna sie ponownie przerywanie , co jest grane ma ktoś jeszcze jakieś pomysły

popyhacz w bloku w jednej pozycji jak nim poruszam klinuje się lekko , czy to może być problemem <ŁukaszC>
  
 
gdzie macie filtr ??
  
 
przed pompka
  
 
to zacznijcie od założenia go tam gdzie ma być.