MotoNews.pl
  

Carina E 1,6 95" wygluszenie maski

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, maska powinna byc wygluszona?! Jesli tak, to gdzie zanabyc korzystnie cos takiego?! Mysle co tu zrobic, bo w srodku jest za glosno, juz w Corolli E11 jest dwa razy ciszej...

Od jakis 2500 obr/min zaczyna sie halas, a jak u Was?!
  
 
Mozesz zanabyc na szrocie z Cari diesla

Ja w cari 4a fe nie mialem, a po zalozeniu tego to duzej roznicy nie poczujesz
  
 
Trzeba by coś takiego.
Ale wygłuszenie samej maski podobno niewiele daje, trzeba się jeszcze zabrać za przegrodę między kabiną, a silnikiem.
  
 
A jakis srodek konserwujacy ?
Slyszalem ze mozna polaczyc przyjemne z porzytecznym czyli zakonserwowac autko i jednoczesnie ciut wygluszyć, moza takie natryski antykorozyjne faktycznie cos pomagaja ?
  
 
Cytat:
2006-12-16 18:54:46, CzapCzap pisze:
Mozesz zanabyc na szrocie z Cari diesla Ja w cari 4a fe nie mialem, a po zalozeniu tego to duzej roznicy nie poczujesz



jak nie poczuje, to szkoda zachodu, widac ten typ tak ma i miec musi
  
 
załoyc mate wygłuszajaca od strony silnika na sciance grodziowej , daje dosc dobry efekt , kumpel miał w Cari 1,6 zanim ją skasował i był sporo cichsza niz moja , mate kupił na allegro na metry , je tez mysle nad takim wygłuszeniem ale nie mam kiedy sie za to zabrac
  
 
Samo wygluszenie maski daje chyba z 80 procent wiecej niz sciany grodziowej,likwidujesz efekt bebna[fala akustyczna odbija sie od asfaltu potem od maski i wzmacnia]ze sciana grodziowa jest problem ze wzgledu na przewody i urzadzenia.Najlepiej wykuc konsole i 0d srodka polozyc gruba mate ,kupa z tym roboty,ale efekt powalajacy silnika wogole nie slychac.
Uwaga maty coprawda sa niepalne ,ale juz widzialem kilka samochodow ktore sie spalily przez mate ktora opadla na oslone kolektora wydech.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
ja mam w Carinie E wygłoszoną maskę , sciankę grodziową , maskę wygłuszałem oryginalną matą wygłuszającą z Cariny ale efekt był znikomy , hasłas sie prawie wogóle nie zmniejszył , wygłuszyłem scianką grodziową od wewnątrz auta , oryginalnie jest tam cieniutka mata wygłuszająca z duzą iloscią otworów i od strony silnka równiez została wygłuszona , oczywiscie trzeba było pare rzeczy odkręcić i zamontowac przykrecająca na macie tak jak mocowanie filtra paliwa przewody ham. zostały zakryte pozatym ja mam Carine E Kombi z 1,8 silnikiem a wiec tam troche wiecej miejsca jest jak w 2,0 zeby wygłuszyc od strony silnika , koszt wygłuszenia , czyli wsumie same maty bo sam to robiłem łącznie z nową matą oryginalną pod maskę wyszedł mnie 600zł.


[ wiadomość edytowana przez: szmyk dnia 2006-12-20 19:58:05 ]
  
 
Cytat:
2006-12-20 10:32:44, szmyk pisze:
ja mam w Carinie E....



A efekt jaki?
  
 
Cytat:
2006-12-20 10:32:44, szmyk pisze:
ale efekt był znikomy , hasłas sie prawie wogóle nie zmniejszył


  
 
Cytat:
2006-12-23 23:19:26, MisiekII pisze:
A efekt jaki?



miałem okazje jechac tym autem to naprawde az byłem w szoku , silnka prawie wogóle nie słychac , dopiero przy wiekszych obrotach coś tam dolatuje , jakies dzwieki , ale w porównaniu z moją Cari to jest wewnątrz bardzo cicho , wygłuszenie trwało prawie cztery dni po godzinach ale moim zdaniem warto było , sie przymierzam do takiego czegoś tez ale nie mam czasu na to narazie
  
 
Cytat:
2006-12-23 23:24:20, Talus pisze:




Zdaje się że brzamiało to tak:
maskę wygłuszałem oryginalną matą wygłuszającą z Cariny ale efekt był znikomy

Czyli wygłuszenie maski dało małe efekty. A wytłumienie ścianki grodziowej - o to pytałem

Sterciu - super! Ja też się przymierzam.. od roku gdzieś tak a u mnie to jest co wyciszać
  
 
ja chce tylko wyciszyc z jednej strony sciankę grodziową , albo od wewnątrz albo od zewnątrz , szmyk ma z dwóch stron i to z dosc grubej maty , tylko ze u niego to kompletnie cały przód wewnątrz auta był rozebrany łącznie z wyciągnietą nagrzewnica a tego bym chciał najbardziej uniknąć , a wygłuszenie maski oryginalne faktycznie niewiele daje , w Cari ojca mam i jest tak samo głośna jak moja , podobno te kupne są duzo lepsze i jest duzo lepszy efekt jak sie nimi maske wygłuszy ale to tylko słyszałem od znajomego , co do diesli to zdaje sobie sprawe co u Ciebie Misiek jest do wygłuszenia to samo mam w Cytrynie , chyba ze 100db jak jade , zero wygłuszenia , ani na sciance od wewnątrz ani od zewnątrz ani na masce , wszedzie goła blacha a diesel to potrafi dac popalić zeby łeb niezle napierniczał po dłuzszej przejazdzce nim
  
 
Nie no bez przesady, tojka to jednak inna kultura pracy a japończycy troche zadbali u wyciszenie - zobacz do mojej galerii - na grodzi od strony silnika mam oryginalnie grubą chlaposzczelną matę - w beznyniaku (w cariII) takiej nie uświadczysz. Od wewnątrz też jest filc+guma..

Ja będę wyciszał od wewnątrz i też mam zamiar powyciągać wszystko.. pewnie dlatego tak to odkładam

W lublinie też jest fajnie na trasie

Pzdr
  
 
hehe no widzisz a u mnie w busie jest poprostu pochamsku odcięte wygłuszenie , nie wiem po co , wygląda jakby ktoś nozem od wewnątrz ciął , nawet z pod nagrzewnicy jest wyrwane , podejrzewam ze fabrycznie napewno było , w poprzednim takim busie jak mieliśmy to cicho było bo miał wygłuszenie a ten nie ma kompletnie nic , jakiś niemiec sie musiał znęcac na tą matą oryginalną , ten sam silnik w berlingo był prawie niesłyszalny

w Cari E jest dosc kiepskawo bo deche sie wyciąga z całą instalacją , ja juz pare desek rozebrałem i wsumie jedna załozyłem a wiec z tym problemu by nie było , gorzej z nagrzewnica bo pod deską rozdzielczą jest rura taka wzmacniająca poprzecznie i do niej jest kolumna kier. przykręcona , jak sie tej rury nie odkręci to sie nagrzewnicy nie wyciągnie a jak sie kolumny kier nie odkręci znów to tez sie rury nie wyciągnie bądz odegnie zeby wyjąc nagrzewnice , i tak zle i tak dlatego ja bardziej jestem zeby od strony silnika wygłuszyc , w 1,6 i 1,8 jest dosc miejsca bo w 2,0 juz jest gorzej i w dieslach
  
 
Ja od strony silnika bym się bał - że cos gdzieś będzie chłonąć wodę, gnić itd itd..
A kolumnę kierowniczą i tak będę sciągał a tą rurę chciałem usztywnić -> pianka poliuretanowa

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-12-24 11:20:37, sterciu pisze:
[...]gorzej z nagrzewnica bo pod deską rozdzielczą jest rura taka wzmacniająca poprzecznie i do niej jest kolumna kier. przykręcona , jak sie tej rury nie odkręci to sie nagrzewnicy nie wyciągnie a jak sie kolumny kier nie odkręci znów to tez sie rury nie wyciągnie bądz odegnie zeby wyjąc nagrzewnice , i tak zle i tak [...]



No toś mnie pocieszył
Rozważam wyjęcie nagrzewnicy i gruntowne czyszczenie, bo odnoszę wrażenie, że coś kiepskawo grzeje
Pozdro.
  
 
No to zabawy bedziesz miał troche samą instalacje która idzie pod deską rozdzielczą rozłączyc a deska niestety wychodzi z cala instalacją to juz jest zabawy a zabawy , zwłaszcza jak pierwszy raz to robisz , ja pierwszy raz jak wyciągałem deskę w Cari to samo porozłańczanie wszytkich kabli mi zajeło ponad godzine jak nie dwie i przy wyciąganiu ciągle wychodziły nowe wiązki ze sa polaczone najgorsza jest ta belka poprzeczna własnie , ja chcialem wyciągnąc nagrzewnice bez jej demontowania ale nie dało rady , odkręciłem ja z obu stron , kolumnę odkręciłem od takiego wspornika do ktyórego jest przykręcona i na samym przegubie sie trzymała od maglownicy a wiec podniesliśmy belkę i druga osoba jeszcze sie męczyła zeby wyciągnać nagrzewnice , najlepiej jest wyjąc całkiem tą belkę , i wtedy wychodzi ona bez problemu , a wszystko przez przewody od tego"grzejnika" nagrzewnicy które poprostu blokują wyciągniecie jej jak jest belka bo tak to pod3ejrzewam ze by sie ja przesuneło i by wyszła a tak one są w dziurze w komorze silnika i pół auta trzeba rozbrac , ja akurat nigdy nie składałem potem tych aut a wiec nie wiem jak tam ze składnaiem pózniej