2107 - Luz na lewarku zmiany biegów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam pytanie co do skrzyni biegów, generalnie działa bardzo dobrze, biegi wchodzą miękko i bez zgrzytów ale mam straszne luzy nalewarku w 2107 z silnikiem 1300 czyli 4 biegi. Jak je zlikwidować??? Nie znam się na tym zbytnio bo to mój pierwszy samochód ale chciałbym nauczyć się robić go sam... Bardzo proszę o odpowiedź....

[ wiadomość edytowana przez: dcnt dnia 2005-01-13 16:56:19 ]
[ powód edycji: zmiana tematu ]
  
 
Ale czy te luzy masz na luzie czy na wrzuconym biegu?
Może po prostu poszła Ci spręzynka!
  
 
no wlasnie poprosimy cos wiecej na temat tego luzu...
  
 
Kup zestaw naprawczy do lewarka skrzyni. Sciangni tą gumę i powymieniaj wsztstko co tak znajdziesz i nabij spowrotem lewarek - powinno ustąpić.
  
 
Na wrzuconym Biegu też jest luz, drążek opada tam gdzie chce tak że nawet nie widać na którym jest biegu...
  
 
A gdzie w warszawie można tano kupić taki zestaw naprawczy? I jaka to mniej więcej będzie kwota? Nie mam zbyt wysokiego budżetu dlatego mam lade a nie porsche Ale i tak myśle że to o niebo lepszy (i ładniejszy) zakup od 125P albo poloneza tym bardziej że moja ładzika kosztowala mnie 500 zł a jest w niezłym stanie...
  
 
Errata - włąśnie składałem wnętrze łady i wiem dokładnie jak wyglada wnetrze lewarka. Sciągnij cały lewark, zdejmij też ta gumę i teraz po kolei wkładaj najpier ten duży plasik do lewarka, potem tą gumę i na koncu ten mały plastik. Jak bedziesz miał to w rękach to bedziesz wiedział o czym piszę. U mnie pomogło.
  
 
I jeszcze jedno, jedynka nie wchodzi mi prosto tylko tak jakby w połowie idzie w prawo, jakby o coś się blokowala...???
  
 
byc moze ze trzasniete sa wodziki.
Kiedys bedac malym brzdacem, "zepsule" to w ladzie - z tego co pamietam ,tak wlasnie skutki wygladaly.
  
 
Autko kupiłem 3 dni temu więc jeszcze nie mam pojęcia co się z nim wcześniej działo, silnik jest super ale skrzynia, a właściwie sterowanie nią jest tragiczne... Jutro ją wyciągne...