Szum, świst w yaris tuż po włączeniu

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po włączeniu silnika w yarisie (zimny) słyszę jakby szum, świst... nie wiem, jak to dokładnie określić. Po kilku minutach robi się cicho. Czy to może być pasek klinowy?
Jestem laikiem w tej branży, więc może moje następne pytanie będzie trochę śmieszne ale czy może być coś takiego, że rozrusznik nie do końca odsprzęgla?

czesc ja mam to samo.Od jakiegos miesiaca po wlaczeniu silnika(1.4D4d) na wolnych obotach świergocze jak dodam gazu do okolo 1.1 1.2tys to zanikaja.Dzisiaj bylem z tym w warsztacie powiedzieli ze to niby pasek klinowy i ona ma tak prawo swiergotac ale nie po to kupilem toyote zeby mi cos w niej swiergotalo.Zamierzam podskoczyc do innego serwisu.Zdam relacje co mi powiedzieli. Jak ktos mial taki sam problem to prosze o porade

czesc ja mam to samo.Od jakiegos miesiaca po wlaczeniu silnika(1.4D4d) na wolnych obotach świergocze jak dodam gazu do okolo 1.1 1.2tys to zanikaja.Dzisiaj bylem z tym w warsztacie powiedzieli ze to niby pasek klinowy i ona ma tak prawo swiergotac ale nie po to kupilem toyote zeby mi cos w niej swiergotalo.Zamierzam podskoczyc do innego serwisu.Zdam relacje co mi powiedzieli. Jak ktos mial taki sam problem to prosze o porade

Naciągnąć/wymienić pasek ?
Pozdro.

Cytat:
2007-01-26 20:10:47, andre3000 pisze:
powiedzieli ze to niby pasek klinowy i ona ma tak prawo swiergotac

W zadnym wypadku !

Jesli swiergota inaczej mowiac slizga sie przy opadach, wilgoci mozesz rozladowac sobie aku. i bog wie co jeszcze ...
Kup nowy pasek i tyle

czesc jestem po wizycie w salonie na bielanach(auto mam jeszcze na gwarncji) Powiedzieli mi ze "podkrecili" pasek i niby nie powinien juz swiergotac.Wychlodzilem auto a on jeszcze gorzej swiergocze.Zastanawiam sie czy pasek klinowy podlega wymianie gwarancyjnej?

jak za bardzo pdkreca to padna ci lozyska w alternatorze...
Zdiagnozowali ze to pasek ?