| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kiko 125 pickup Tychy | 2007-03-11 22:03:36 czy zaznaczony na zdjeciu kanal olejoowy bedzie dobry aby smarowac turbine ?? czy nie bedzie zadnych spadkow cisnienia ojelu w silniku ??
|
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2007-03-11 23:52:12 nie rób takiego syfu w silniku turbo powinno byc smarowane z kanału wychodzącego spod stopki filtra dokup sobie takową z cromy albo themy i po probelmie a nie takie dziadostwo będziesz robił, masz chociaż pewność że to kanał olejowy a nie wodny tamtędy idzie?? |
MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2007-03-12 00:00:07 |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2007-03-12 05:43:23 to sa zaslepki kanalow olejowych po procesie produkcyjnym.
jest to kanal glowny dobry jak kazdy inny
p.s. choc problematyczny od strony wykonania, bedziesz musial to wybic i nagwintowac pod jakiegos nypla, jak zamierzasz wymyc kanaly? musialbys otworzyc caly blok lepiej kup stopke od fiata, opla lub ta tjuninkowa
|
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2007-03-12 10:47:35 a to nie jest jednak kanal wodny? |
kiko 125 pickup Tychy | 2007-03-12 12:01:42 mam stopke od fiata tylko to jest pod chlodnice oleju bo ma termostat.
czyli lepiej nie kombinowac z tym kanalem ? chcialem to wybic no i posniej nagwintowac i NYPEL
ale boje sie ze moze stracic sie cisnienie oleju i glowica bedzie slabo smarowana |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2007-03-14 19:46:23 bardzo mnie zastanawia dzialanie tej stopki z allegro ,przeciez ona ze spodu powinna byc zaslepiona ,a jest dziura :/ jak olej ma wrocic do silnika :/ |
kiko 125 pickup Tychy | 2007-03-14 19:47:45 przykrecasz ja w miejsce filtra a filtr wkrecasz do niej.. taka przelotka |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2007-03-14 19:52:09 zeczywiscie ,caly czas zastanawialem sie jak to bedzie dzialac np: w maluchu teraz wiem ze sie do tego nie nadaje :/tzn podstawka |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2007-03-14 21:34:51 W sumie każde miejsce jest dobre na podpięcie się w układ smarowania. Oczywiście, że podstawka pod filtrem jest najlepszym rozwiązaniem. Jednakże jeśli nie ma tam takiej pożliwości a silnik będzie rozbierany do "rosołu" zaadoptowac mozna każde miejsce (w którym tylko panuje odpowiednie ciśnienie;]) |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2007-03-15 10:59:24 |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2007-03-15 11:36:34 W starym silniku z delty turbo na gażniku ciśnienie jest pobrane z tego kanału na zjęciu(zaczyna sie od tej zaślepki co ją wskazaleś strzalką)tyle że w polowie dlugości.Jakznajde chwile to zrobie fotke ,bo mam takie coś na skladzie. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2007-03-15 11:39:37 Jeszcze jedno,taka podstawka bez termostatu nie jest dobrym rozwiązaniem,olej musi mieć troce stopni żeby smarować np,tuleje i inne elementy które nie są smarowane pod ciśnieniem.
Mam złe doświadczenia z takim rozwiązaniem. |
kiko 125 pickup Tychy | 2007-03-15 17:00:53 ale jak dam z termostatem do smarowania turbiny to raczej bedzie kiepski pomysl. turbina musi byc smarowana caly czas ! |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2007-03-15 20:30:57 po zamknieciu termostatu dalej jest cisnienie tylko niema przeplywu ![]() |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2007-03-16 08:37:31 O tej podkładce pisalem w kontekscie chlodnicy a nie turbiny.
|
kiko 125 pickup Tychy | 2007-03-16 09:20:41 przeciez turbina musi miec obieg oleju , wiec ta z allegro bedzie chyba dobra co nie ???
ja juz sie potracilem
albo z tej co mam wyciagnac termostat |