Kanal olejowy na smarowanie turbo [FOTO]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy zaznaczony na zdjeciu kanal olejoowy bedzie dobry aby smarowac turbine ?? czy nie bedzie zadnych spadkow cisnienia ojelu w silniku ??


  
 
nie rób takiego syfu w silniku turbo powinno byc smarowane z kanału wychodzącego spod stopki filtra dokup sobie takową z cromy albo themy i po probelmie a nie takie dziadostwo będziesz robił, masz chociaż pewność że to kanał olejowy a nie wodny tamtędy idzie??
  
 
klik
  
 
to sa zaslepki kanalow olejowych po procesie produkcyjnym.
jest to kanal glowny dobry jak kazdy inny

p.s.
choc problematyczny od strony wykonania, bedziesz musial to wybic i nagwintowac pod jakiegos nypla, jak zamierzasz wymyc kanaly? musialbys otworzyc caly blok lepiej kup stopke od fiata, opla lub ta tjuninkowa
  
 
a to nie jest jednak kanal wodny?
  
 
mam stopke od fiata tylko to jest pod chlodnice oleju bo ma termostat.

czyli lepiej nie kombinowac z tym kanalem ?

chcialem to wybic no i posniej nagwintowac i NYPEL

ale boje sie ze moze stracic sie cisnienie oleju i glowica bedzie slabo smarowana
  
 
bardzo mnie zastanawia dzialanie tej stopki z allegro ,przeciez ona ze spodu powinna byc zaslepiona ,a jest dziura :/ jak olej ma wrocic do silnika :/
  
 
przykrecasz ja w miejsce filtra a filtr wkrecasz do niej.. taka przelotka
  
 
zeczywiscie ,caly czas zastanawialem sie jak to bedzie dzialac np: w maluchu teraz wiem ze sie do tego nie nadaje :/tzn podstawka
  
 
W sumie każde miejsce jest dobre na podpięcie się w układ smarowania. Oczywiście, że podstawka pod filtrem jest najlepszym rozwiązaniem. Jednakże jeśli nie ma tam takiej pożliwości a silnik będzie rozbierany do "rosołu" zaadoptowac mozna każde miejsce (w którym tylko panuje odpowiednie ciśnienie;])
  
 
bo ta z allegro jest tylko pod czujniki oleju i nie nadaje sie do chlodnicy oleju (bo nie ma przegrody tej zielonej)



  
 
W starym silniku z delty turbo na gażniku ciśnienie jest pobrane z tego kanału na zjęciu(zaczyna sie od tej zaślepki co ją wskazaleś strzalką)tyle że w polowie dlugości.Jakznajde chwile to zrobie fotke ,bo mam takie coś na skladzie.
  
 
Jeszcze jedno,taka podstawka bez termostatu nie jest dobrym rozwiązaniem,olej musi mieć troce stopni żeby smarować np,tuleje i inne elementy które nie są smarowane pod ciśnieniem.
Mam złe doświadczenia z takim rozwiązaniem.
  
 
ale jak dam z termostatem do smarowania turbiny to raczej bedzie kiepski pomysl. turbina musi byc smarowana caly czas !
  
 
po zamknieciu termostatu dalej jest cisnienie tylko niema przeplywu
  
 
O tej podkładce pisalem w kontekscie chlodnicy a nie turbiny.
  
 
przeciez turbina musi miec obieg oleju , wiec ta z allegro bedzie chyba dobra co nie ???

ja juz sie potracilem


albo z tej co mam wyciagnac termostat