Cosworth

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam pytanie czy ktos podjął sie przebudowy mkV na coswortha, oczywiscie wizualnej, bo ja właśnie sie za to zabieram i potrzebuje informacji
  
 
We wrocku kiedys był (moze jeszcze jest) tak przerobiony escort z silniczkiem 1.6 był nawet chyba kiedys na allegro.

P.S. Chyba nikt sie za to nie brał
  
 
stepo miał palny to zrobic ale auto sprzedał
  
 
SPrzedał ale auto nadal jest w FEFKu wiec moze Patryk dokonczy dzieło
  
 
są 2 metody: blacharka od cossiego i bodykit z tworzywa (do dostania na ebay), ale wtedy jest sporo pasowania i klejenia, które z reguły pęka.
  
 
czy ja wiem czy pęka? przednie błotniki mozna w całosci dostac, wiec niema klejenia, tylko problem z tym ze jak bedzie gów....e zrobiny laminat to sie rozwarstwi i bedą nieładne fałdki.
  
 
albo sprzedać RS i kupić odemnie ja mam blachę tylko że już takiego kupiłem a co do pasowania to nie wydaje mi się żeby było dużo problemu,błotnik jak kazdy inny.
  
 
a przedni błotnik jest przykręcany, czy spawany? Co z błotnikiem tylnym? Jak wlew rozwiązać, no i oczywiście zderzaki i progi.
  
 
Cytat:
2007-05-03 15:43:19, Bartek8 pisze:
We wrocku kiedys był (moze jeszcze jest) tak przerobiony escort z silniczkiem 1.6 był nawet chyba kiedys na allegro. P.S. Chyba nikt sie za to nie brał



Niom. Był taki, na katowickiej rejestracji. Nieźle zrobiony.
  
 
w Warszawie jest na wilanowie granatowy, z tego co sie dowiedziałem od znajomego który niedaleko mieszka jest to rs z blacharką robioną na cossiego, jak go dzisiaj napotkam to cykne fotki lepszej jakosci bo te robiłem jakos w grudniu ale ciemno było


[ wiadomość edytowana przez: levis87 dnia 2007-05-04 13:16:41 ]
  
 
własnie przekonałem sie ze nie jest to takie proste, cosworth ma rozstaw osi wiekszy o ok 3cm i przez to przednie kolo jest wysuniete do przodu o te ok 3cm, zamierzałem kupic body kit od goscia z krakowa, bo produkuje takowe, i wlasnie tam blotniki sa z laminatu, lecz udało mi sie dostac oryginalne, na całe szczescie, bo tamtych raczej nie mial bym jak przerobic, a te troche podciąłem, z przodu dospawałem troche blaszki, zostało mi je jeszce zaszpachlować, z resztą nie powinno byc problemu, progi przerobie bo mam z laminatu o tego goscia, ale sciągnięte z oryginału, noi jesze rozstaw kół, ale to juz dystanse, z maską mogą być też problemy ale może jakos poradze
  
 
to czekam na efekty i pozniej powiedz ile to wyszlo $$
  
 
Cytat:
2007-05-04 15:47:41, cossi1 pisze:
własnie przekonałem sie ze nie jest to takie proste, cosworth ma rozstaw osi wiekszy o ok 3cm i przez to przednie kolo jest wysuniete do przodu o te ok 3cm, zamierzałem kupic body kit od goscia z krakowa, bo produkuje takowe, i wlasnie tam blotniki sa z laminatu, lecz udało mi sie dostac oryginalne, na całe szczescie, bo tamtych raczej nie mial bym jak przerobic, a te troche podciąłem, z przodu dospawałem troche blaszki, zostało mi je jeszce zaszpachlować, z resztą nie powinno byc problemu, progi przerobie bo mam z laminatu o tego goscia, ale sciągnięte z oryginału, noi jesze rozstaw kół, ale to juz dystanse, z maską mogą być też problemy ale może jakos poradze



Nie bedziesz miał zadnego problemu z maska.
Jesli chcesz kupic to taka z oryginalnymi wlotami posiada Remarq i z tego co wiem chętnie sprzeda - chyba ze sie myle to przepraszam.

Maska na 100% posuje w dwie strony, ze zwyklego do cossa i na odwrót, także nie bedzie żadnej rzeźby.
  
 
wiem ze maska bedzie pasowala, tylko chodzi mi o te wloty, a swojej mi troche szkoda bo jest z włukna i wazy ok 2 kg
  
 
Cytat:
2007-05-04 16:35:27, cossi1 pisze:
wiem ze maska bedzie pasowala, tylko chodzi mi o te wloty, a swojej mi troche szkoda bo jest z włukna i wazy ok 2 kg

to w takim razie zostawil bym ta maske co masz:] sam bym taka chcial