2.0 d4d 116KM corollla verso

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnio moje 4kółka zaczęły wariować a mianowicie od czasu do czasu spada moc nie można wkręcić na obroty autka nie wiem czy to ma coś wspólnego ale działo się to na ostrych zakretach albo na podjeździe nie wiem czy to zbieg okoliczności czy nie, sytuacja poprawia się sama po chwili albo po zgaszeniu silnika dodatkowy objaw to kopcenie na czarno . Czy to może być EGR czy uderzać od razu na komputer tylko jak nie zacznie się dusić to pewnie nic nie wykarze
  
 
Po pierwsze wyczysc EGR
  
 
dzięki od tego zacznę jedno tylko pytanie z tego co mi się rzuciło w oczy jest tam uszczelka dostane taką w serwisie czy kleić potem na silikon
  
 
Cytat:
2011-05-14 16:49:48, allk pisze:
dzięki od tego zacznę jedno tylko pytanie z tego co mi się rzuciło w oczy jest tam uszczelka dostane taką w serwisie czy kleić potem na silikon


Nie niczym nie kleic ...to jest stalowa uszczelka z podwojnej blaszki,i nic jej nie bedzie mozesz ja dowolna ilosc razy zakladac.Wazne zebys krecil grzybkiem za pomoca wkretarki jak opisywalem aby dotrzec przylgnie i rozruszac prowadnice.
  
 
dziś udało mi się znaleźć trochę czasu i wyczyściłem w końcu EGR . JAk na 145 000 była tylko cienka sadza nie wyglądało to źle tak jakniektórzy pokazywali na zdjęciach zaworek się nie zacinał Trochę szmatki nafta na koniec benzynka i wszystko świeciło się prawie jak nówka. o zacieraniu zaworka nie zapomniałem. Jutro przetestuję autko może będzie lepiej ale trudno mi uwierzyć że EGR się zacinał przy takiej małej sadzy. Jak usterka nie ustąpi będę wołał o pomoc
  
 
Cytat:
2011-05-20 20:50:37, allk pisze:
dziś udało mi się znaleźć trochę czasu i wyczyściłem w końcu EGR . JAk na 145 000 była tylko cienka sadza nie wyglądało to źle tak jakniektórzy pokazywali na zdjęciach zaworek się nie zacinał Trochę szmatki nafta na koniec benzynka i wszystko świeciło się prawie jak nówka. o zacieraniu zaworka nie zapomniałem. Jutro przetestuję autko może będzie lepiej ale trudno mi uwierzyć że EGR się zacinał przy takiej małej sadzy. Jak usterka nie ustąpi będę wołał o pomoc

Jak niema sadzy to go lubi blokowac na prowadnicy w pozycji niedomknietej.
  
 
I po wyczyszczeniu EGR autko jest żywsze i jakby ciszej chodzi wygląda na to że EGR trzeba będzie czyścić przynajmniej raz na dwa latka