Mile widziane podpowiedzi- Re

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zgadza się, zdarzają się fabrycznie trefne, ale chyba przegub objawia się przy każdorazowym skręcie (w lewo, prawe koło),czy przy jechaniu po łuku, czy to też przy ruszaniu przy skręconych kołach, tu jest sytuacja trochę inna, zaczyna "terkotać" przy wchodzeniu w większy łuk, rondo i przy większej prędkości, w momencie gdy obciążenie idzie na prawe przednie koło
  
 
nie wiem jak wysyłasz posty ale zakładasz nowe wątki, pisz w jednym bo straszny bałagan powstanie

sprawdź czy koło nie ma gdzieś luzów

ja jednak obstawiam przegub

przy większych prędkościach to terkotanie przeradza się w takie jakby chrobotanie/szuranie, po prostu czasza przegubu nie jest dokładnie obrobiona, ma jakieś błędy kształtu i tworzy się luz, tam występują spore siły, przy większym wychyleniu może smar wygłusza

u mnie kiedyś w sonacie przegub stukał podczas szybkiej jazdy po małym łuku, kierownica skręcona minimalnie a on stukał