| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-06-16 14:15:22 Jeśli chcesz żeby był mniejwięcej na seryjnej wysokości - obetnij 1 zwój. Jeśli ciut niozej - obetnij dwa. Ja doradzam to ostatnie. @ truck to prawie jak jeden z seryjnej.
Wystarczy obciąć i lekko przyszlifować na płasko obcięty zwój (około 2cm na długości) - aby sprężyna nie pracowała z wahaczem punktowo ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
kasztan Polonez 1,5 SLE+lpg kraków, cieszyn | 2003-06-16 14:18:26 dzieki -dokładnie o to mi chodzilo polecasz o 2 zwoje- ile się wtedy obniży ? (oczywiście orientacyjnie) |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2003-06-16 14:34:20 |
kasztan Polonez 1,5 SLE+lpg kraków, cieszyn | 2003-06-16 14:42:58 dzięki GDA
po prostu nie wpadlem na to że można wpisać "SprĘŻyny" |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2003-06-16 20:47:24 Heh no rzeczywiście coś nie tak z tytułem posta - zaraz to poprawie |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-06-16 21:44:37 Sprawdź u mnie w profilu - mam serie -1 zwój. Truck -2 zw. to praktycznie to samo. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2003-06-17 00:08:35 ja bym proponowal nie zakladac sprezyn. Wiecie jak wtedy fajnie glebe zalicza. Az milo popatrzec |
evo22 Polonez Atu Warszawa | 2003-06-17 00:46:19 ja u siebie obcialem chyba dwa zwoje.obnizyl sie o jakies 3cm.ale w podejrzewam ze w kazdym bedzie inaczej |
dowciapny Polonez Caro 1,5 GLE Warszawa-Bielany-Chomiczówka | 2003-06-17 11:57:05 mam pytanie odnosnie tylnego zawieszenia:
Jak wiadomo nasze poldoloty jak usiadzie 3 osobowa grupa osob z tylu to i poldoloty siedza a w zasadzie szoruja tylem po asfalcie. Co zrobic aby nie podniesc calej konstrukcji tylu a utwardzic tyl tak aby nie za bardzo siadal. pozdro 4 @// oczekujacy dowciapny |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-06-17 12:02:15 Dodac pioro?
Adamus |
Luz Miłośnik FSO Kadett C x3/Omega B/ ... Poznań | 2003-06-17 12:34:22 A może wyklepać z lekka obecne już w zawieszeniu pióra?? Wtedy nie będziesz w zimie odśnieżał nosem polnych dróg |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-06-17 12:43:14
wydaje mi sie że guma i blacha to była w malczaku. W polonezie seryjnie oba końce sprężyny są zaklepane na płasko. Takze chyba pozostanie ci cięcie. W razie czego to sie da zrobić bez zdejmowania sprężyny z samochodu... Testowane 3 razy bez skutków ubocznych... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
dowciapny Polonez Caro 1,5 GLE Warszawa-Bielany-Chomiczówka | 2003-06-17 13:01:09
Adamus wlasnie o to chodzi ze jak dodadm jedno pioro to tyl pojdzie mi do gory a ja chce tego uniknac, chce go tylko utwardzic Luz jak to wyklepac ? |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-06-17 13:03:43 jak chce sie mieć twardy i niski tył to trzeba sie przejechać do fadchowca - dokłada sie 3 pióro i prostuje pozostałe. No w każdym razie robi sie coś aby był twardy i niski ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Luz Miłośnik FSO Kadett C x3/Omega B/ ... Poznań | 2003-06-17 16:07:45
to fakt... wyklepanie go nie utwardzi, a tylko nieznacznie-bądź znacznie (zależy od zawziętości w klepaniu) podniesie. Spróbuj może zrobić tak jak mówi OLO, powinno być lepiej |