Czujnik temperatury zasysanego powietrza jakie parametry ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć

jakie parametry powinien mieć czujnik zasysanego powietrza w Esim 1.4 EFI

z góry dzięki za pomoc
  
 
przy
temp 0C - 89-102 kiloomow
20C - 35 - 40
40C - 15-18
60C - 7- 8,5
100C - 2 - 2,5
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-06-09 21:16:15, Lukaszzz pisze:
przy temp 0C - 89-102 kiloomow 20C - 35 - 40 40C - 15-18 60C - 7- 8,5 100C - 2 - 2,5 pozdrawiam


thnx
  
 
Witam a czy w silniku 1,6 16v takie same odczyty powinny być i jak zmierzyć te wartości?
pozdrawiam
  
 
nie wiem czy takie same ale mierzysz omomierzem opornośc w okreslonej temp
  
 
Cytat:
2007-06-11 01:38:20, robcio-88 pisze:
Witam a czy w silniku 1,6 16v takie same odczyty powinny być i jak zmierzyć te wartości? pozdrawiam


Wydaje mi sie ze takie same jak podalem.
rainforest mierzyles u siebie i co dobry jest a mierzyles czujnik temp cieczy chlodzacej ja dzisiaj bede mierzyl to dam znac i chcialbym porownac z twoimi wynikami. pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-06-11 07:59:41, Lukaszzz pisze:
Wydaje mi sie ze takie same jak podalem. rainforest mierzyles u siebie i co dobry jest a mierzyles czujnik temp cieczy chlodzacej ja dzisiaj bede mierzyl to dam znac i chcialbym porownac z twoimi wynikami. pozdrawiam



Zasysanego mierzyłem wydaje mi sie ze jest oki rezystancja zmienia sie i jest zależna od temp. natomiast nie wiem gdzie jest ten 2 czujnik jak mozesz to zrob mi foto pomierzymy masz jego parametry ?
  
 
Cytat:
2007-06-11 08:11:38, rainforest pisze:
Zasysanego mierzyłem wydaje mi sie ze jest oki rezystancja zmienia sie i jest zależna od temp. natomiast nie wiem gdzie jest ten 2 czujnik jak mozesz to zrob mi foto pomierzymy masz jego parametry ?



W okolicach kolektora ssącego o ile pamiętam. A parametry takie same.
  
 
Cytat:
2007-06-11 08:11:38, rainforest pisze:
Zasysanego mierzyłem wydaje mi sie ze jest oki rezystancja zmienia sie i jest zależna od temp. natomiast nie wiem gdzie jest ten 2 czujnik jak mozesz to zrob mi foto pomierzymy masz jego parametry ?


Poszukaj na forum jakies dwa dni temu pisalem temat w ktorym maciek701 opisal mi jak go pomierzyc temat : "Jak sprawdzic czujnik temp cieczy chlodzacej"
WilK dobrze mowi z tylu silnika. Jego kable dochodza do tej listwy co tez do niej dochodza jable od krokowego i potencjometru. Troche jest utrudniony dostep do niego ale damy rade pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-06-11 08:20:04, Lukaszzz pisze:
Poszukaj na forum jakies dwa dni temu pisalem temat w ktorym maciek701 opisal mi jak go pomierzyc temat : "Jak sprawdzic czujnik temp cieczy chlodzacej" WilK dobrze mowi z tylu silnika. Jego kable dochodza do tej listwy co tez do niej dochodza jable od krokowego i potencjometru. Troche jest utrudniony dostep do niego ale damy rade pozdrawiam



a to wiem juz gdzie
  
 
rainforest mam jeszcze jedno pytanie jak mierzyles ten czujnik powietrza bo o ile pamietam tam sa trzy kabelki po miedzy ktorymi mierzyles pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-06-11 08:33:06, Lukaszzz pisze:
rainforest mam jeszcze jedno pytanie jak mierzyles ten czujnik powietrza bo o ile pamietam tam sa trzy kabelki po miedzy ktorymi mierzyles pozdrawiam



3 kabelki ?



ja mam 2 i pomiedzy nimi mierzylem rezystancje



ten 2 to własnie ten czujnik o ktorym mowiles?

miedzy krokowcem a pocentiometrem
  
 
Cytat:
2007-06-11 08:33:06, Lukaszzz pisze:
rainforest mam jeszcze jedno pytanie jak mierzyles ten czujnik powietrza bo o ile pamietam tam sa trzy kabelki po miedzy ktorymi mierzyles pozdrawiam



Chyba tylko 2...
  
 
Zaraz ide sprawdzic bo mi sie wydaje ze mam 3
A ten od temp cieczy to jest z tylu silnika ( przerywane kreski znacza ze z tylu) poszykaj dokladnie a napewno znajdziesz ( ja tez na poczatku niemoglem znalesc) Mozesz tez isc po tych kabelkach bo maja kolo 25 cm

klik
  
 
ok dzieki sprawdze go daj znac ile masz tych kabli moze mi 1 brakuje
  
 
Cytat:
2007-06-11 12:19:04, rainforest pisze:
ok dzieki sprawdze go daj znac ile masz tych kabli moze mi 1 brakuje



Hihi... lepiej nie szukaj
  
 
Cytat:
2007-06-11 13:02:34, WilK pisze:
Hihi... lepiej nie szukaj


Jednak sa dwa nieiwm dlaczego myslalem ze sa trzy sorki za wprowadzanie w blad a teraz wyniki :
Czujnik powietrza zasysanego
0 C 28,9 kiloomow ( tylko ze jest bardzo cieplo na dworku a samochod stoi na sloncu) gdy sie rozgrzal troche 25,3 i znowu po pewnym czasie 17,5 niewiem dokladnie jaka byla temp.
Czujnik temp cieczy chlodzacej:
0 C 32,1 kiloomow po pewnym czasie 0,51 chcialem jeszcze zrobic jak byl bardziej rozgrzany ale niedalem rady bo bardzo ciezki jest tam dostemp i do tego sie poparzylem Powiedzcie mi czy sa dobre te czujniki czy nie bo wydaje mi sie ze z tym od cieczy jest tos nie tak pozdrawiam

mierzylem jeszcze raz za pomoca sprezynek ( rozciagnelem je i po jednej wcisnelek kolo przewodow w tyczce a z drugich stron zaczepilem kabelki od miernika) i wyszlo mi:
-75,5 (silnik byl juz troche rozgrzany
-73,2 po pewnym czasie
-66,8 bylo a jak sie wlonczyl wiatrak to zaczelo przeskakiwac na -68,9 -69,3 a gdy sie wylonczyl to zaczelo sie robic - 70,2 - 68,4
Czy to sa dobre wyniki dlaczego wychodzil mi minus dajcie znac pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Lukaszzz dnia 2007-06-11 15:50:33 ]
  
 
nikt mi nie pomoze
  
 
prosze tylko o wasza opinie czy jest dobry czy raczej z nim cos nie tak
  
 
Sprawdź w WKŁ