Problem z gazem w Tico

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich forumowiczów. Mam Tico SX z instalacją LPG. Niestety nie bardzo sie orientuje jakiej firmy instalacje mam założoną bo tak właściwie to nawet niewiem jak to sprawdzić.
Mój problem z autem zaczoł sie już jakiś czas temu. Zaczelo sie od awarii pompki wodnej co powodowało wyciek plynu chlodzącego i zamarzanie reduktora. Między czasie mialem mala kolizje z przodu i musialem wymienić chlodnice bo nadzialem sie na hak.
Wszystko bylo ok do pewnego momentu gdy auto przestalo jezdzic na gazie,najpierw zaczol przerywac az calkowicie tracil moc, szarpalo go i gasnol (zupelnie tak jakby nie mial gazu). Probowalem go naprawic na wlasną reke, ale po kilku próbach wymiekłem. W tej chwili auto po przelaczeniu z pozycji BENZYNA na WYPALANIE nie reaguje tj. można jeździć w pozycji WYPALANIE w nieskończoność a itak sie bęzyna nie wypali. Po przelaczeniu do pozycji GAZ auto traci moc i gaśnie (tak jakby nie bylo gazu) choć butla jest pełna.
Dodatkowo występują również inne objawy: z pompki paliwowej sączy się benzyna (jeszcze przed ta awria gazu musialem ja czesto wymieniac bo sie psula z niewiadomego powodu).
Sprawdzilem przewody, wymienilem filtr powietrza, upewnilem sie że plynu chlodniczego-wody jest odpowiedni poziom, odpowietrzylem uklad, pompka wody niestety dalej jest walnięta.
Niewiem co moge wiecej zrobić, nie chce jechac do gazowników bo kiedyś sie zrazilem a pozatym mam kryzys finansowy który dodatkowo sie pogłębia z powodu jeżdżenia na paliwku
Prosze pomóżcie
  
 
Prawdopodobnie elektrozawór benzyny nie zamyka dopływu benzyny do pompki i silnik dostaje dwa paliwa jednocześnie. Albo przekaźnik nim sterujący nie działa, albo sam elektrozawór powiedział papa. Może gdzieś jest przerwa na przewodach pomiędzy przekaźnikiem i elektrozaworem, może elektrozawór/przekaźnik "zgubił" masę, a może sam przełącznik zrobił sobie wakacje. Bez wizyty u gazownika będzie trudno, tym bardziej, że jak piszesz nie bardzo się na tym znasz. Bardzo możliwe, że awarie pompki paliwa są spowodowane źle wpiętym elektrozaworem tj. za pompką, a nie przed. W takiej sytuacji pompka pracuje pod bardzo dużym obciążeniem jak na jej możliwości