[zastava1100p] problem z regulacją gaźnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pewne problemy z gaźnikiem IMP 32 MGV 10 (licencyjna odmiana 32 icev 10) - ostatnio go rozebrałem, wyczyściłem i złozyłem ponownie i nawet nic mi nie zostało niepotrzebnego ale teraz chyba jest za czysty i nie moge go wyregulować.

Nie reaguje wogle na kręcenie pokretłem składu mieszanki poza całkowitym skręceniem - wtedy gasnie. Pokrętło uchylenia przepustnicy mam wkręcone prawie na maksa a obroty jałowe mają tylko jakies 500 obr. Dodatkowo jak podłączam odme do filtra powietrza to silnik wogle gaśnie wiec puki co jeżdzę z odmą puszczoną w atmosfere. Poziom paliwa w komorze pływakowej raczej ok - pływak ustawiony na 11 mm jak pisza w książce. Wszystkie dysze drożne. Macie jakies pomysły co to może być?