MotoNews.pl
  

Instalacja zetin do 1,8 TURBO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
No i zaczeły się problemy. Mam instalacje Zenit , reduktor Emme, listwa Valtek czerwona. Problem polega na tym iż po dodaniu mocno gazu (do dechy ) po przekroczeniu 4 tys obrotów silnik zaczyna szarpać bardzo mocno!!! Tak jakby brakowało gazu.
JAk przyśpieszam powli to przy 4 tys jest OK ale to musze bardzo płynnie przyspieszać. Przy 180km/h też zaczyna szarpać samochodem jakby gazu brakowało ( ok 5 tys obrotów). Na benzyne spokojnie ponad 220 idzie.
Teraz zauważyłem że jak zaczenie szarpać przy 4 tys to odrazu włańcza się rezerwa gazu (chociaż mam podad połowę zbiornika)i chyba przełańcza się na benzynę.
Gazownik powiedział mi że mam prawdopodobnie chipa w silniku i czasy otwarcia wtrysków benzynowych są za duże( ponad 25ms) i dtaego tak się dzieje. Także zauważyłem ze jak robił kalibrację to w opcji radzaju wtrysku miał przez pomyłkę zaznaczoną listwę matrix. Później mu o tym powiedziałem ale już kalibracji na listwie valtek nie robił.
Jak to można naprawić bo mi poduszki pod silnikiem powyrywa niedługo.
  
 
zenit to to samo co kme
co do wtrysków valtek to nie jest to dobry wyrób dla silnika turbo.
Bez laptopa nic nie zrobisz, nieprawdopodobnej przy ostrym bucie pojawia sie błąd
wtryskiwacze całkowicie otwarte

możliwe że trzeba tylko powiększyć dysze.

Jeszcze nie wiadomo jak masz umieszczony zawór względem kierunku jazdy czy podczas przyspieszania nie przelewa lpg do tyłu i zawór zasysa opary


[ wiadomość edytowana przez: larry123 dnia 2007-12-17 08:40:58 ]